Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 238 registros  inicioanterior178 - 187siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
178.
417 p, 4.3 MB La Formación permanente del profesorado centrada en la escuela : análisis de su funcionamiento / Sánchez Díaz, Sebastián ; Gairín Sallán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
La presente tesis se contextualiza en la realidad chilena, considera a la educación privada, sin aportes estatales, orientándose hacia la formación permanente del profesorado centrada en la escuela y el análisis de su funcionamiento. [...]
The thesis is based on the Chilean situation of private schools with no government subsidies, and deals with the continuous school-centered training of teachers, analyzing it from the operational viewpoint. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  
179.
355 p, 8.9 MB (R,R)-hidrobenzoïna com auxiliar quiral en la síntesi de productes naturals en forma enantiopura i de nous compostos amb activitat antituberculosa potencial / García Bardají, Gisela ; Busqué Sánchez, Félix, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; March Centelles, Pedro de, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona , 2009
2 documentos
180.
124 p, 6.9 MB L'Educació de la veu en la formació inicial dels mestres : avaluació dels recursos adquirits per a una emissió eficient i sana de la veu / Gassull Bustamante, Cecilia ; Amador Guillem, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010
3 documentos
181.
213 p, 2.6 MB Avaluació de la formació inicial dels mestres de música de la UAB en l'àmbit de la direcció musical / Cano Herrera, Luis-Pedro ; Miranda, Joaquim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest treball analitzem el procés de formació dels mestres de música de la UAB en l'àmbit de la direcció musical i avaluem si allò que han après els serveix per donar resposta a les necessitats que tindran com a professionals de l'educació. [...]
2010  
182.
36 p, 228.7 KB Disseny i experimentació d'un model de formació del professorat per a aules de semiimmersió en llengua estrangera. 200700011 / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Cl projecte 2007ARIE00011 "Disseny i experimentació d'un model de formació del professorat per a aules de Semiimmersió en llengua estrangera" és una continuació de la recerca duta a terme en el marc del projecte 2006ARIE10011. [...]
This project is a continuation of the research undertaken under the framework of the project 2006ARIE10011. One of its outcomes was the design of a Teacher Education Component, which is aimed at enabling pre-service teachers to implement Content and Language Integrated Learning (CLIL) programmes. [...]

2009 (Memòria justificativa de recerca ARIE)  
183.
27 p, 325.2 KB Formular un model de formació professionalitzador adreçada al professorat d'aules de semiimmersió (FOPP-SI). 2006ARIE10011 / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'aparició de la demanda d'un nou tipus de professor de primària i secundària, que ha d'afegir a les competències professionals fins ara exigibles de tot bon professor, la capacitat d'ensenyar la seva matèria a través d'una llengua estrangera en aules denominades AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua) o de Semi-Immersió justifica el treball desenvolupat en el marc del projecte 2006ARIE10011. [...]
The emergence of new demands on primary and secondary teachers who must add to their professional competences the capacity to teach their subject-matter through a foreign language in the so called CLIL or semi-immersion classrooms has provided tha framework for the work carried out within the 2006ARIE10011 project. [...]

2008 (Memòria justificativa de recerca ARIE)  
184.
133 p, 7.4 MB Estudi teòric i experimental de la reacció de fotocicloaddició [2+2] de 2(5H)-furanones a olefines : modelització i síntesi de compostos ciclohexànics amb activitat uberculostàtica[sic] / Cucarull González, Joan Ramon ; Alibes, Ramón, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Font, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
S'ha preparat una nova família de 2(5H)furanones amb una cadena lateral amb dos hidroxils que s'han protegit de forma independent. S'ha estudiat la reacció de fotocicloaddició [2+2] d'aquestes 2(5H)furanones a etilè i a 1,1dietoxietilè. [...]
A new family of 2(5H)-furanones has been prepared with a two hydroxyl side chain; said hydroxyl groups have been independently protected. The [2+2] fotocycloaddition reaction of said 2(5H)-furanones with ethylene and 1,1-diethoxyethylene has been studied. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
2 documentos
185.
304 p, 2.9 MB 10 anys del cicle formatiu d'animació sociocultural : els tècnics superiors en animació sociocultural al mercat de treball de Catalunya / Figueras Torruella, Pilar ; Úcar, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Després de deu anys d'implantació del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Animació Sociocultural (CFGS d'ASC) s'ha detectat que els Tècnics Superiors en Animació Sociocultural (TASOC) no s'insereixen laboralment en la mesura que seria d'esperar, sobretot si atenem als estudis de mercat que diuen que l'animació sociocultural és un nou nínxol d'ocupació. [...]
Después de diez años de implantación del Ciclo Formativo de Grado Superior de Animación Sociocultural (CFGS de ASC) se detecta que los Técnicos Superiores en Animación Sociocultural (TASOC) no se insertan laboralmente en la medida que seria de esperar, sobretodo si tenemos en cuenta los estudios de mercado que observan que la animación sociocultural es un nuevo filón de ocupación. [...]
Ten years on from the implantation of the Higher Grade Formative Cycle in Socio-cultural Animation (CFGS d'ASC) it has been noted that the Higher Technicians in Socio-cultural Animation (TASOC) are not incorporated into the workforce as well as might be expected, especially if we believe market research which says that socio-cultural animation is a new employment niche. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  
186.
235 p, 7.4 MB β-pèptids ciclobutànics : síntesi, estructura i possibles aplicacions / Torres Cano, Elisabeth ; Ortuño Mingarro, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
A la bibliografía es poden trobar múltiples exemples que mostren com els -aminoàcids són capaços d'adoptar estructures secundàries en forma de hèlix, girs o làmina. Per aquest motiu, en el nostre grup de recerca hem sintetitzat ¬pèptids constituïts per residus ciclobutànics amb el propòsit d'estudiar si aquest anell carbocíclic pot constituir una restricció conformacional que origini la formació d'estructures secundàries o terciàries. [...]
It is well documented that peptides built in -amino acids could be able to adopt secondary structures like helices, turns or sheets. Therefore, in our research group, we have synthesized -peptides made of cyclobutane containing residues with the purpose to study if this carbocyclic ring could provide conformational constraint to prompt the formation of secondary or even tertiary structures. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona , 2009
2 documentos
187.
376 p, 2.8 MB Avaluació de la transferència de la formació contínua per a directius/ves de l'administració pública de Catalunya : creació, aplicació i anàlisi d'un model d'avaluació de la transferència / Moreno Andrés, Maria Victoria ; Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Tant els professionals de la pràctica com els investigadors troben diverses dificultats per mesurar l'efectivitat de la formació contínua amb precisió, i la majoria de vegades no són capaços de determinar si una acció formativa ha estat transferida al lloc de treball, produint millores en l'actuació professional de les persones participants en la formació. [...]
Both practitioners and researchers find several difficulties in order to measure training effectiveness in precise terms, and most of the times are not able to determinate whether a training program has been transferred to the work, producing improvements into trainees' performance. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  

Documentos de investigación : Encontrados 238 registros   inicioanterior178 - 187siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.