Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 51 registros  inicioanterior26 - 35siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
26.
6 p, 110.3 KB Pràcticum III [102020] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè l'alumnat adquireixi una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. [...]
contextualización: Las prácticas de tercero (Practicum III) están pensadas para que los alumnos adquieran una visión general del ciclo 3-6 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. [...]

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
27.
7 p, 90.6 KB Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828] / González Martín, Cristina ; Gimeno Abad, Ricard ; Gassull Bustamante, Cecilia ; Viladot Vallverdu, Laia ; Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aprofundir sobre la pràctica docent en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC i la veu. Analitzar cada un dels àmbits en relació al currículum i a la formació del professorat. [...]
▪ Profundizar sobre la práctica docente en diferentes ámbitos fundamentales de la educación musical: la audición, las TIC Y la voz. ▪ Analizar cada uno de los ámbitos en relación al currículo y la formación del profesorado. [...]

2018-19
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
2 documentos
28.
5 p, 80.1 KB Projectes musicals en educació infantil [102008] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà l'àrea de música com a nucli generador que promou projectes i activitats interdisciplinàries a l'etapa infantil. Objectius formatius Conèixer i desenvolupar en primera persona la metodologia de treball per projectes en relació a l'àrea de música Descobrir relacions que es poden establir entre la música (o art sonor) i altres àrees de coneixement. [...]
Contextualization The subject will show the music area as a generating nucleus that promotes interdisciplinary projects and activities in the childhood stage. Formative objectives • Know and develop in first person the Project based methodology in relation to the music area • Discover relationships that can be established between music (or sound art) and other areas of knowledge. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el área de música como núcleo generador que promueve proyectos y actividades interdisciplinarias en la etapa infantil. Objetivos formativos Conocer y desarrollar en primera persona la metodología de trabajo por proyectos en relación con el área de música Descubrir relaciones que se pueden establecer entre la música (o arte sonoro) y otras áreas de conocimiento. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
29.
5 p, 79.2 KB Pràcticum III [102020] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè l'alumnat adquireixi una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. [...]
contextualization: Third practices (Practicum III) are designed for students to acquire an overview 3-6 cycle of Childhood Education and educational processes taking place in it. The content of these practices focuses on knowledge and educational intervention in the classroom. [...]
contextualización: Las prácticas de tercero (Practicum III) están pensadas para que los alumnos adquieran una visión general del ciclo 3-6 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
30.
5 p, 80.3 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Viladot Vallverdu, Laia ; Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
31.
5 p, 79.7 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil I [104075] / Pérez Moreno, Jèssica ; Pujol Corominas, Blanca ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el destacado paper que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
32.
5 p, 81.4 KB Metodologia de la Recerca en Ciències de la Música i Aplicació Interpretativa de la Recerca [42203] / Ballester i Gibert, Jordi ; Rifé i Santaló, Jordi ; Roquer González, Jordi 1974- ; Getino Díez, Julia ; Casals Ibañez, Albert ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1) Demostrar el coneixement i la comprensió a un nivell avançat els fonaments teoricopràctics i les aplicacions metodològiques de la investigació en musicologia, en educació i en interpretació musicals. [...]
1) Demostrar el conocimiento y la comprensión a un nivel avanzado los fundamentos teórico-prácticos y las aplicaciones metodológicas de la investigación en musicología, en educación y en interpretación musicales. [...]

2018-19
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
2 documentos
33.
5 p, 78.9 KB Pràcticum III [102020] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè els alumnes adquireixin una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. [...]
contextualization: Third practices (Practicum III) are designed for students to acquire an overview 3-6 cycle of Childhood Education and educational processes taking place in it. The content of these practices focuses on knowledge and educational intervention in the classroom. [...]
contextualización: Las prácticas de tercero (Practicum III) están pensadas para que los alumnos adquieran una visión general del ciclo 3-6 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. [...]

2017-18
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
34.
4 p, 79.2 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Viladot Vallverdu, Laia ; Ufartes Olle, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2017-18
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
35.
5 p, 81.3 KB Expressió Musical [104077] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el fet musical com a nucli generador de coneixement en l'àrea de comunicació i llenguatges, així com també la possibilitat de promoure coneixement sobre la descoberta d'un mateix i dels altres, i la descoberta de l'entorn. [...]
The course will show the musical act as a core generator of knowledge in the areas of the Early Childhood currciulum: Communication and languages, Knowledge about oneself and others, and The discovery of the surroundings. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el hecho musical como núcleo generador de conocimiento en el área de comunicación y lenguages, así como también la posibilidad de promover conocimiento sobre la descubierta de uno mismo y los demás, y la descubierta del entorno. [...]

2017-18
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 51 registros   inicioanterior26 - 35siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.