Treballs de recerca i projectes de final de carrera

Treballs de recerca i projectes de final de carrera 4,243 registres trobats  inicianterior3561 - 3570següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
3561.
51 p, 1.7 MB How to avoid gender bias in classroom interaction? A cooperative learning experience / Andradas Núñez, Laura ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This project aims to analyse the kind of questions the teacher asks students in order to encourage them to participate in her classes. Consequently, the researcher has read relevant literature and has analysed a short excerpt of a video recorded during her first practicum. [...]
Aquest treball pretén analitzar el tipus de preguntes que la professora fa als estudiants perquè participin a les seves classes. Per a dur a terme aquesta anàlisi, s'ha llegit literatura rellevant, s'ha analitzat una breu transcripció d'un vídeo gravat durant el primer pràcticum de la professora i s'han analitzat algunes activitats del segon pràcticum per veure si la professora ha millorat en la formulació de les preguntes.

2010  
3562.
66 p, 15.1 MB Teachers' reactions on students' responses : essential for an adequate task monitoring / Calero Jacobs, Monica ; Pallarés Monge, Oriol, tut. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research project analyzes the reactions the teacher has on students' responses. Different techniques as discourse markers, types of questions and repair sequences are taken into account, but the author puts a special emphasis on non-verbal communication. [...]
Aquest projecte de recerca analitza les reaccions que el professor té cap a la respostes dels estudiants. Es tenen en compte diferents tècniques com els marcadors del discurs, el tipus de pregunta i les seqüències de reparació correctiva, però l'autor posa un especial èmfasi en la comunicació no verbal. [...]

2010  
3563.
109 p, 2.2 MB The first steps of a secondary school teacher : experiences and studies of a student-teacher / Fuentes Arjona, Miquel Àngel ; Escobar Urmeneta, Cristina, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation aims at fostering the professional development of the EFL teacher. This document compiles two small scale empirical studies carried out during the practicum periods of the TED's course. [...]
Esta disertación pretende impulsar el desarrollo profesional del profesor de inglés/LE. Este documento compila dos estudios empíricos a pequeña escala realizados durante las fases Practicum del Máster de Formación del Profesorado. [...]
Aquesta dissertació pretén impulsar el desenvolupament professional del professor d'anglès/LE. Aquest document compila dos estudis empírics a petita escala realitzats durant les fases de Practicum del Màster de Formació de Professorat. [...]

2010  
3564.
82 p, 2.2 MB The learning process as a cooperative task among teachers and students / Hernández Ramos, Elena ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research project gathers several ideas and guidelines on professional improvement as a teacher. This study includes two empirical studies. The first one focuses mainly on the teacher's figure. [...]
Aquest projecte de recerca recull diverses idees i guies sobre el desenvolupament professional del professor. Aquest treball recull dos estudis empírics. El primer està focalitzat en la figura del professor. [...]

2010  
3565.
51 p, 8.5 MB Teacher strategies to elicit knowledge from students in the CLIL classroom : the purpose of questions in controlled patterns of teacher-student interaction / Pallarès i Bertran, Laura ; Evnitskaya, Natalia, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This Master Dissertation comprises two parts: a personal reflection and an empirical study. The personal reflection reviews the process of professionalization undergone by its author throughout the Master. [...]
Aquest Treball de fi de Màster inclou dues parts: una reflexió personal i un estudi empíric. La reflexió personal revisa el procés de professionalització de l'autora durant el Màster. L'estudi empíric aborda les estratègies del professor per obtenir coneixements dels estudiants a la classe AICLE i més específicament la finalitat de les preguntes en models controlats d'interacció. [...]

2010  
3566.
50 p, 2.7 MB A glimpse into classroom interaction / Raga Preston, Liz ; Bernaus, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
How does classroom interaction contribute to language learning? This study aims at identifying and interpreting some patterns of teacher-student interaction within an EFL classroom. Different interactional patterns and strategies are examined through the self-observation of the teacher's own performance as a student-teacher during her practicum period in a secondary school.
En quina mesura la interacció a l'aula fomenta l'aprenentatge de les llengües? Aquest treball de recerca té com a objectiu identificar i interpretar algunes de les pautes d'interacció professor/alumne dins d'una classe d'anglès. [...]

2010  
3567.
49 p, 1.6 MB Cooperative learning : learning to cooperate, cooperating to learn / Rey Vitó, Laura del ; Bernaus, Mercè, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research project is an attempt to give arguments in favour of using cooperative learning activities in FL classrooms as an effective approach to learning. The arguments offered are presented from two different perspectives: the first one is based on the empirical study of three students working together to achieve a common goal. [...]
Aquest treball de recerca intenta donar arguments a favor de l'ús d'activitats d'aprenentatge cooperatiu a les classes de llengua estrangera atès que és un mètode efectiu d'aprenentatge. Els arguments es presenten des de dues perspectives diferents: la primera està basada en l'estudi empíric d'un trio d‟estudiants treballant de forma cooperativa per aconseguir un objectiu comú. [...]

2010  
3568.
45 p, 2.0 MB The effects of teacher talk on students' oral productions / Santiago i Ribas, Marta ; Evnitskaya, Natalia, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The present study is a brief personal enquiry into the teaching and learning of EFL in the classroom with an orientation to action and personal professional development. It focuses on teacher talk, making special emphasis on questions, as well as on students' resulting oral productions. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és elaborar una petita reflexió personal sobre la manera d'ensenyar i aprendre l'anglès a les aules, amb la finalitat principal d'assolir una millora d'aptituds pedagògiques i un major desenvolupament professional. [...]

2010  
3569.
259 p, 2.0 MB Un projecte de treball generat a partir de l'escolta d'una música del món / González-Martín, Cristina ; Valls, Assumpta, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquesta investigació qualitativa s'analitza com es desenvolupava un projecte de treball a partir de l'escolta d'una música del món i se'n concreten les característiques i potencialitats. Dels resultats se'n desprèn que el binomi músiques del món i projectes de treball esdevé una forma idònia pel tractament d'aquesta tipologia de músiques a les aules: Els projectes de treball propicien l'esperit investigador de l'alumne i l'escolta d'una música del món genera interessos multidisciplinars. [...]
2009  
3570.
60 p, 784.2 KB Aproximació a Mala herba des del pensament de Nietzsche i l'existencialisme: significat de l'obra en la trajectòria de Lu Xun i en el context del sistema literari global / Rodríguez Mosquera, Raida ; Prado Fonts, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest treball analitza l'obra de poemes en prosa Mala herba de Lu Xun, situant-la en el seu context de producció i posant-la en relació amb el pensament de Nietzsche i l'existencialisme. El meu objectiu és mostrar l'originalitat d'aquesta obra i la seva importància cabdal en la trajectòria vital i literària de l'autor. [...]
2010  

Treballs de recerca i projectes de final de carrera : 4,243 registres trobats   inicianterior3561 - 3570següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.