visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Evnitskaya, Natalia
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
21
registres trobats en 0.01 segons.
Articles
,
9
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
6
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
2
registres trobats
Documents de recerca
,
5
registres trobats
Articles
9
registres trobats
1.
15 p, 686.9 KB
"El inglés me hizo sentirme orgulloso de mí mismo" : La evolución de las identidades imaginadas de los estudiantes de Grado de Educación Primaria en inglés
/
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Internacional de Catalunya) ;
Torras Vila, Berta
(Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)
Este estudio de caso pretende hacer un seguimiento longitudinal de cómo evolucionan las identidades imaginadas como usuarios de inglés de dos estudiantes de magisterio durante el Grado de Educación Primaria en inglés (EMI-TED) ofrecido por una universidad pública de Cataluña (España). [...]
Aquest estudi de cas pretén fer un seguiment longitudinal de com evolucionen les identitats imaginades com a usuaris d'anglès de dos estudiants de magisteri durant el Grau d'Educació Primària en anglès (EMI-TED) ofert per una universitat pública de Catalunya (Espanya). [...]
This case study aims to track longitudinally how the imagined identities as English users of two student-teachers evolve during the English-Medium Primary Teacher Education Bachelor's Degree (EMI-TED) offered by one public university in Catalonia (Spain). [...]
2022 -
10.5565/rev/clil.85
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 5 Núm. 1 (2022)
, p. 7-21 (Investigació i qüestions teòriques)
Registre complet
-
2.
2 p, 249.1 KB
Editorial
/
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Internacional de Catalunya)
2021 -
10.5565/rev/clil.62
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 4 Núm. 1 (2021)
, p. 5-6 (Editorial)
Registre complet
-
3.
2 p, 196.9 KB
Editorial
/
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Internacional de Catalunya)
Editoral de CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, 2(2).
2019 -
10.5565/rev/clil.32
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 2 Núm. 2 (2019)
, p. 5-6 (Editorial)
Registre complet
-
4.
11 p, 677.7 KB
Classroom Interaction and Language Learning in CLIL contexts
/
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Internacional de Catalunya)
This article provides a comprehensive overview of the key aspects of classroom interaction in L2 and CLIL contexts and its effects on students' academic and language development in such educational settings. [...]
Aquest article presenta aspectes clau de la interacció a l'aula en contextos de L2 i AICLE, i dels seus efectes sobre el desenvolupament acadèmic i lingüístic dels estudiants. També té com a objectiu despertar la consciència del lector sobre el paper de la llengua i del discurs en l'ensenyament integrat del contingut i de la llengua estrangera a les aules AICLE. [...]
Este artículo presenta aspectos clave de la interacción en el aula en contextos de L2 y AICLE, y de sus efectos sobre el desarrollo académico y lingüístico de los estudiantes. También tiene como objetivo despertar la conciencia del lector sobre el papel de la lengua y del discurso en la enseñanza integrada del contenido y de la lengua extranjera en las aulas AICLE. [...]
2018 -
10.5565/rev/clil.3
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 1 Núm. 1 (2018)
, p. 7-17 (Articles)
Registre complet
-
5.
5 p, 82.2 KB
"What is harmful?" : la construcción interactiva de las explicaciones en un aula AICLE de ciencias
/
Evnitskaya, Natalia
(Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Filología Inglesa) ;
Escobar Urmeneta, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
El estudio adopta la perspectiva sociocultural para examinar la interacción en un aula AICLE de ciencias. Se propone describir la manera como la profesora y los alumnos despliegan su Competencia Interactiva Escolar para elaborar las explicaciones de ciencia escolar: (a) los recursos interactivos que utilizan para señalar y abordar los obstáculos conceptuales y lingüísticos y (2) las oportunidades ofrecidas a los alumnos para desarrollar la lengua meta. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias
,
Núm. Extra (2013)
, p. 1160-1164 (Innovacions didàctiques)
Registre complet
-
6.
16 p, 226.4 KB
La identidad colectiva en la interacción : análisis de un encuentro comunicativo entre activistas tecnológicos
/
Aceros, Juan Carlos
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ;
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
En este artículo se realiza el análisis conversacional de una charla entre activistas tecnológicos llevada a cabo en la ciudad de Barcelona (España). A partir de una transcripción detallada y un examen secuencial de las interacciones, se identifica una categoría identitaria relevante y sus correspondientes atributos asociados. [...]
In this article we carry out a conversational analysis of a talk among technological activists that took place in Barcelona city (Spain). Basing on a detailed transcription and a sequential revision of the interactions, a relevant identity category and its corresponding associated features are identified. [...]
2008
Universitas Psychologica
,
Vol. 7, núm. 1 (2008)
, p. 57-71
Registre complet
-
7.
9 p, 54.1 KB
Conversation Analysis for Second Language Acquisition and beyond : an interview with Numa P. Markee
/
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Professor Numa P. Markee is Associate Professor of Linguistics at the University of Illinois at Urbana-Champaign (United States) where he teaches courses in Conversation Analysis, Second Language Acquisition, Task Based Language Teaching and in Language Program Administration. [...]
2012 -
10.5565/rev/jtl3.476
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
,
Vol. 5, Núm. 3 (Agost-Setembre 2012)
, p. 57-65
Registre complet
-
8.
26 p, 109.0 KB
"We are a good team" : El contrato didáctico en parejas de aprendices de lengua extranjera
/
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Aceros, Juan Carlos
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
El presente artículo aborda las interacciones en un aula AICLE desde una perspectiva conversacional. Pretende examinar un tipo de relación, llamado contrato didáctico, que se establece entre alumnos durante la realización de actividades comunicativas de clase. [...]
Aquest article aborda les interaccions en una aula AICLE des d'una perspectiva conversacional. Pretén examinar un tipus de relació, anomenat contracte didàctic, que s'estableix entre alumnes durant la realització d'activitats comunicatives de classe. [...]
The present article tackles interactions in a CLIL classroom from a conversational perspective. We pretend to examine a particular type of a relation, called a didactic contract, established between students while they carry out in-class communicative activities. [...]
2008
Revista española de lingüística aplicada
,
Vol. 21 (2008)
, p. 45-70
Registre complet
-
9.
13 p, 189.5 KB
El contrato didáctico entre estudiantes: análisis del trabajo en parejas en el aula de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE)
/
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
En la presente comunicación analizamos, desde una perspectiva conversacional, el trabajo colaborativo en parejas en un aula AICLE. Examinamos lo que llamamos "contrato didáctico entre estudiantes", un tipo de relación que se establece entre alumnos que realizan actividades comunicativas. [...]
En la present comunicació analitzem, des d'una perspectiva conversacional, el treball col·laboratiu en parelles en una aula AICLE. Examinem el que anomenem "contracte didàctic entre estudiants", un tipus de relació que s'estableix entre alumnes que realitzen activitats comunicatives. [...]
In this communication we analyze, from a conversational, collaborative work in pairs in a CLIL classroom. We look at what we call "didactic contract between students, "a type of relationship that exists between students who perform communicative activities. [...]
2008
Proceedings of the VIII Congress on General Linguistics (25-28 June, 2008) CLIL-SI
,
Núm. (2008)
, p. 1-13
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos
6
registres trobats
1.
342 p, 11.2 MB
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques
/
Escobar Urmeneta, Cristina,
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Evnitskaya, Natalia,
ed. ;
Moore de Luca, Emilee,
ed. ;
Patiño Santos, Adriana,
ed.
;
Costa, Francesca
;
Gallart i Rosas, Marta
(IES La Roca) ;
Planas, Núria
(Planas i Raig) ;
Horrillo Godino, Zoraida
;
Infante, Debora
;
Benvenuto, Guido
;
Lastrucci, Emilio
;
Labajos, Diana
;
Martín Rojo, Miguel
;
Martín Rojo, Luisa
;
Menegale, Marcella
;
Moate, Josephine
;
Oliva Girbau, Àngels
;
Sagasta, Pilar
;
Pedrosa, Begoña
;
Madinabeitia, Monika
;
Nazabal, Ainara
;
Barnes, Julia
;
Sainz Osinaga, Matilde
;
Ozaeta, Arantza
;
Garro, Eneritz
;
Perez, Karmele
;
Egizabal, Diego
;
Vallbona González, Anna
;
Barbero, Teresina
;
Canet Pladevall, Roser
;
Evnitskaya, Natalia
;
Coral Mateu, Josep
;
Hernández Sierra, M. Àngels
;
Lupu, Olesia
;
Maggi, Fabrizio
;
Martínez Feito, Rosa Ángeles
;
Oliver Guasp, Mª Victoria
;
Sandberg, Ylva
;
Camacho, Mar
;
Lorenzo Galés, Neus
;
Canal Santos, Imma
;
Mayans Balcells, Pere
;
Lorenzo Galés, Neus
;
Margelí, Jordi
;
Bou, Núria
;
Vidal, Francesca
;
Maldonado, Natàlia
;
San Isidro Agrelo, Fco. Xabier
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)
Registre complet
-
2.
5 p, 40.1 KB
Learning english in content-rich classrooms
/
Pallarés Monge, Oriol
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martínez Ciprés, Helga
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Parellada Torres, Ernest
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Bernaus, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Escobar Urmeneta, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Lobo, María José
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 248-252
Registre complet
-
3.
5 p, 27.6 KB
Embodied participation and interactional competence in the L2 classroom
/
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pochon-Berger, Evelyne
(Université de Neuchâtel) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 37-41
Registre complet
-
4.
145 p, 813.3 KB
TRICLIL 2012 proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
/
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya) ;
Evnitskaya, Natalia,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martínez Ciprés, Helga,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Moore de Luca, Emilee,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Vallejo Rubinstein, Claudia,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Equip col·laboratiu CLIL-SI
;
Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües
;
Colloquium on CLIL in Catalonia
(6è : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
Bellaterra : Equip col·laboratiu CLIL-SI, Universitat Autònoma de Barcelona, 2012
3 documents
Registre complet
-
5.
20 p, 644.3 KB
A Quantitative Approach to FL Learner Oral Data : methodological Issues
/
Evnitskaya, Natalia
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
;
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
This paper proposal presents an exploratory study in which the T-unit - the most popular unit of analysis applied in SLA research - was tested against FL learner empirical data. The aim was to investigate its appropriateness and effectiveness for the assessment of complexity of learners' academic explanatory oral production in the target language. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
6.
24 p, 59.8 KB
A Case of Expert-Novice Conversational Reflection During an Initial Education Practicum on the CLIL Approach
/
Escobar Urmeneta, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Evnitskaya, Natalia
;
Horrillo Godino, Zoraida
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ;
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
In nearly all pre-service teacher education programmes, the most common model of professionalization consists in providing student-teachers with opportunities to apply knowledge gained in a theoretical phase in a systematic, structured and supervised way (Molina Ruiz 2008) during the practicum period, in accordance with the principles of Technical Rationality (Schön 1983). [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
2
registres trobats
1.
11 p, 1.5 MB
Rethink, rewrite, remake or learning to teach science through English
/
Canet Pladevall, Roser
(Institut Montserrat (Barcelona, Catalunya)) ;
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques
,
2011,
p. 167-177
Registre complet
-
2.
342 p, 11.2 MB
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques
/
Escobar Urmeneta, Cristina,
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Evnitskaya, Natalia,
ed. ;
Moore de Luca, Emilee,
ed. ;
Patiño Santos, Adriana,
ed.
;
Costa, Francesca
;
Gallart i Rosas, Marta
(IES La Roca) ;
Planas, Núria
(Planas i Raig) ;
Horrillo Godino, Zoraida
;
Infante, Debora
;
Benvenuto, Guido
;
Lastrucci, Emilio
;
Labajos, Diana
;
Martín Rojo, Miguel
;
Martín Rojo, Luisa
;
Menegale, Marcella
;
Moate, Josephine
;
Oliva Girbau, Àngels
;
Sagasta, Pilar
;
Pedrosa, Begoña
;
Madinabeitia, Monika
;
Nazabal, Ainara
;
Barnes, Julia
;
Sainz Osinaga, Matilde
;
Ozaeta, Arantza
;
Garro, Eneritz
;
Perez, Karmele
;
Egizabal, Diego
;
Vallbona González, Anna
;
Barbero, Teresina
;
Canet Pladevall, Roser
;
Evnitskaya, Natalia
;
Coral Mateu, Josep
;
Hernández Sierra, M. Àngels
;
Lupu, Olesia
;
Maggi, Fabrizio
;
Martínez Feito, Rosa Ángeles
;
Oliver Guasp, Mª Victoria
;
Sandberg, Ylva
;
Camacho, Mar
;
Lorenzo Galés, Neus
;
Canal Santos, Imma
;
Mayans Balcells, Pere
;
Lorenzo Galés, Neus
;
Margelí, Jordi
;
Bou, Núria
;
Vidal, Francesca
;
Maldonado, Natàlia
;
San Isidro Agrelo, Fco. Xabier
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)
Registre complet
-
Documents de recerca
5
registres trobats
1.
155 p, 3.7 MB
The role of student-teachers' imagined identities in their investments in English in an "Integrating Content and Language in Higher Education" (ICLHE) Catalan pre-service teacher education context
/
Torras Vila, Berta
;
Evnitskaya, Natalia,
dir. ;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El present estudi forma part dels projectes GUIDEWAY i PATHWAY i explora el rol de les identitats imaginades en l'interès envers l'anglès d'un grup d'estudiants d'educació superior. Es contextualitza dins del Grau d'Educació Primària en anglès (GEPa) ofert a la Universitat Autònoma de Barcelona, que incorpora la "internacionalització" mitjançant l'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua a l'Educació Superior (AICLES). [...]
The present interpretive study is part of the GUIDEWAY and PATHWAY projects and aspires to provide insights into the role of imagined identities in the interest towards English among a group of tertiary learners. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
4 documents
Registre complet
-
2.
282 p, 9.7 MB
Talking science in a second language : the interactional co-construction of dialogic explanations in the CLIL science classroom
/
Evnitskaya, Natalia
;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Este estudio de caso adopta una metodología exploratoria, interpretativa y cualitativa holística con el fin de examinar y describir el proceso interactivo de co-construcción de explicaciones dialógicas académicas en entornos AICLE. [...]
This case study adopts an exploratory, interpretive and holistic qualitative methodology in order to examine and portray the interactional process of the co-construction of academic dialogic explanations in CLIL settings. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
Registre complet
-
3.
51 p, 8.5 MB
Teacher strategies to elicit knowledge from students in the CLIL classroom : the purpose of questions in controlled patterns of teacher-student interaction
/
Pallarès i Bertran, Laura
;
Evnitskaya, Natalia,
tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
This Master Dissertation comprises two parts: a personal reflection and an empirical study. The personal reflection reviews the process of professionalization undergone by its author throughout the Master. [...]
Aquest Treball de fi de Màster inclou dues parts: una reflexió personal i un estudi empíric. La reflexió personal revisa el procés de professionalització de l'autora durant el Màster. L'estudi empíric aborda les estratègies del professor per obtenir coneixements dels estudiants a la classe AICLE i més específicament la finalitat de les preguntes en models controlats d'interacció. [...]
2010
Registre complet
-
4.
45 p, 2.0 MB
The effects of teacher talk on students' oral productions
/
Santiago i Ribas, Marta
;
Evnitskaya, Natalia,
tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
The present study is a brief personal enquiry into the teaching and learning of EFL in the classroom with an orientation to action and personal professional development. It focuses on teacher talk, making special emphasis on questions, as well as on students' resulting oral productions. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és elaborar una petita reflexió personal sobre la manera d'ensenyar i aprendre l'anglès a les aules, amb la finalitat principal d'assolir una millora d'aptituds pedagògiques i un major desenvolupament professional. [...]
2010
Registre complet
-
5.
86 p, 905.8 KB
Analyzing complexity in foreign language monologic oral production in a CLIL context
/
Evnitskaya, Natalia
;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
The study tested three analytic tools applied in SLA research (T-unit, AS-unit and Idea-unit) against FL learner monologic oral data. The objective was to analyse their effectiveness for the assessment of complexity of learners' academic production in English. [...]
L'estudi va posar a prova tres eines analítiques aplicades en la recerca sobre l'Adquisició de Segones Llengües (T-unit, AS-unit i Idea-unit) amb les dades orals monològiques d'aprenents de llengua estrangera. [...]
2008
Registre complet
-
Vegeu també: autors amb noms similars
6
Evnitskaya, Natalia,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.