Course materials

Course materials 46 records found  beginprevious31 - 40next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
31.
4 p, 74.8 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió [102388] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introducció a la Infraestructura informàtica en l'entorn empresarial i al concepte de Sistema Integrat de Gestió, analitzant detalladament els avantatges i inconvenients des d'un punt de vista empresarial de treballar amb un sistema integrat de gestió en comparació d'utilitzar aplicacions individuals per a cada subsistema empresarial. [...]
Introducción a la Infraestructura informática en el entorno empresarial y al concepto de Sistema Integrado de Gestión, analizando en detalle las ventajas e inconvenientes desde un punto de vista empresarial de trabajar con un sistema integrado de gestión en comparación con utilizar aplicaciones individuales para cada subsistema empresarial. [...]

2016-17
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
2 documents
32.
3 p, 22.6 KB Recerca Avançada [42230] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complicada i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
2015-16
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
33.
4 p, 24.2 KB Màrqueting Emergent [42227] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
2015-16
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
34.
4 p, 27.8 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió [102388] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introducció a la Infraestructura informàtica en l'entorn empresarial i al concepte de Sistema Integrat de Gestió, analitzant detalladament els avantatges i inconvenients des d'un punt de vista empresarial de treballar amb un sistema integrat de gestió en comparació d'utilitzar aplicacions individuals per a cada subsistema empresarial. [...]
2015-16
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
2 documents
35.
4 p, 27.1 KB Simulació de Gestió [102350] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Utilització d'un Simulador (Joc d'empreses), que a partir de l'anàlisi de la informació disponible i de la presa de decisions permet l'aplicació d'una estratègia de Màrqueting.
2015-16
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
2 documents
36.
4 p, 27.9 KB Business Intelligence (Sistemes d'Informació de Negoci) [102194] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar i determinar el grau d'aplicabilitat d'eines enfocades a l'administració i creació de coneixement mitjançant l'anàlisi de les dades existents en una organització.
2015-16
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
2 documents
37.
4 p, 100.4 KB Recerca Avançada [42230] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complicada i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
2014-15
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
38.
4 p, 101.8 KB Màrqueting Emergent [42227] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
2014-15
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
39.
4 p, 103.6 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió [102388] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introducció a la Infraestructura informàtica en l'entorn empresarial i al concepte de Sistema Integrat de Gestió, analitzant detalladament els avantatges i inconvenients des d'un punt de vista empresarial de treballar amb un sistema integrat de gestió en comparació d'utilitzar aplicacions individuals per a cada subsistema empresarial. [...]
2014-15
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
2 documents
40.
4 p, 102.9 KB Simulació de Gestió [102350] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Utilització d'un Simulador (Joc d'empreses), que a partir de l'anàlisi de la informació disponible i de la presa de decisions permet l'aplicació d'una estratègia de Màrqueting.
2014-15
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
2 documents

Course materials : 46 records found   beginprevious31 - 40next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.