Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
76 p, 1013.7 KB Gestión de la comunicación digital en una crisis reputacional : el caso de Plácido Domingo / Martín Guirado, Montserrat ; Zeler, Ileana Lis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant d'una situació de crisi, les xarxes socials són una eina essencial per gestionar la comunicació i minimitzar l'impacte que es pugui generar a la reputació d'una organització o qualsevol altre actor social. [...]
Ante una situación de crisis, las redes sociales son una herramienta esencial para gestionar la comunicación y minimizar el impacto que se pueda generar en la reputación de una organización o cualquier otro actor social. [...]
In a crisis, social networks are an essential tool for managing communication and minimizing the impact that may be generated on the reputation of an organization or any other social actor. The objective of this work is to analyze how digital communication was managed during the reputational crisis suffered by Plácido Domingo after the accusations of harassment and abuse that appeared on 08-13-19. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.