Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 1 records found
Articles 2 records found  
1.
27 p, 7.7 MB Urban-Rural Gradients Predict Educational Gaps : evidence from a Machine Learning Approach Involving Academic Performance and Impervious Surfaces in Ecuador / Santos-García, Fabián (Technological University Indoamerica. Research Center for the Territory and Sustainable Habitat (CITEHS)) ; Valdivieso, Karina (Technological University Indoamerica. Center for Research in Human Sciences and Education (CICHE)) ; Rienow, Andreas (Ruhr University Bochum. Institute of Geography) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
Academic performance (AP) is explained by a multitude of factors, principally by those related to socioeconomic, cultural, and educational environments. However, AP is less understood from a spatial perspective. [...]
2021 - 10.3390/ijgi10120830
ISPRS international journal of geo-information, Vol. 10 Núm. 12 (december 2021) , p. 830  
2.
4 p, 552.6 KB Proposen un model per enfortir l'educació inclusiva a Equador / Delgado Valdivieso, Karina Elizabeth (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Una tesi doctoral de la UAB ha analitzat si les institucions educatives del Districte Metropolità de Quito (Equador) tenen en compte les polítiques relacionades amb l'educació inclusiva. L'estudi evidencia que encara hi ha mancances importants en l'atenció a diferents grups d'alumnat i la necessitat d'estudiar el problema en la resta del país, al mateix temps que planteja una proposta de millora del sistema actual.
Una tesis doctoral de la UAB ha analizado si las instituciones educativas del Distrito Metropolitano de Quito (Ecuador) tienen en cuenta las políticas relacionadas con la educación inclusiva. El estudio evidencia que todavía hay carencias importantes en la atención a diferentes grupos de alumnado y la necesidad de estudiar el problema en el resto del país, al tiempo que plantea una propuesta de mejora del sistema actual.

2018
UAB divulga, Febrer 2018, p. 1-4
2 documents

Research literature 1 records found  
1.
283 p, 2.4 MB Propuesta de aplicación del enfoque de educación inclusiva en instituciones educativas pertenecientes al distrito metropolitano de Quito / Delgado Valdivieso, Karina Elizabeth ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
L'educació inclusiva busca aconseguir un servei que atén a tots els estudiants sense cap discriminació per la seva condició d'origen, social, intercultural i personal. El descrit analitzat com a problemàtica a Equador, evidència encara l'existència de nens, nenes i adolescents que no han rebut aquest servei educatiu, agrupant-se en almenys quatre tipus: (a) alumnat de minories ètniques; (B) adolescents amb inici tardà de l'educació secundària; (C) estudiants amb alguna discapacitat no reben cap tipus de suport; i (d) estudiants del sistema intercultural bilingüe compten amb docents i materials que no satisfan la demanda de formació bilingüe, entre d'altres. [...]
La educación inclusiva busca lograr un servicio que atiende a todos los estudiantes sin ninguna discriminación por su condición de origen, social, intercultural y personal. Lo descrito analizado como problemática en Ecuador, evidencia aun la existencia de niños, niñas y adolescentes que no han recibido ese servicio educativo, agrupándose en al menos cuatro tipos: (a) alumnado de minorías étnicas; (b) adolescentes con inicio tardío de la educación secundaria; (c) estudiantes con alguna discapacidad no reciben ningún tipo de apoyo; y (d) estudiantes del sistema intercultural bilingüe cuentan con docentes y materiales que no satisfacen la demanda de formación bilingüe, entre otras. [...]
Inclusive education seeks to achieve a public service that cares for all students without discrimination due to their origin, social, intercultural and personal backgrounds. What is problematic in Ecuador is the evidence of children and adolescents who do not yet receive this quality educational service who fall into four types: (a) students of ethnic minorities; (b) adolescents with late onset of secondary education; (c) students with a disability who do not receive any support; and (d) students in the intercultural bilingual system who have teachers and materials that do not meet the demand for bilingual training, among others. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  

See also: similar author names
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.