Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Research literature, 3 records found
Research literature 3 records found  
1.
7.4 MB Dimensionament d'un agent de autoassistència en rampa per al Grup TUI a l'Aeroport de Palma de Mallorca / Frutos Buades, Jose Miguel ; Ramos González, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El present projecte tracta de dimensionar un agent d'assistència en terra de rampa per donar servei a les companyies aèries del Grup TUI a l'Aeroport de Palma de Mallorca. L'estudi es basa en una anàlisi de la programació de vols a cobrir i l'anàlisi de les necessitats d'equips de serveis de terra per tipus d'aeronau a atendre. [...]
El presente proyecto trata de dimensionar un agente de asistencia en tierra de rampa para dar servicio a las aerolíneas del Grupo TUI en el Aeropuerto de Palma de Mallorca. El estudio se basa en un análisis de la programación de vuelos a cubrir y análisis de las necesidades de equipos de handling por tipo de aeronave a atender. [...]
This project evaluates the sizing of a ramp agent to provide services to the TUI Group airlines at Palma de Mallorca Airport. The study is based on an analysis of the flight schedule to be covered and an analysis of the ground support equipment needed by type of aircraft to be served. [...]

2021
Màster en Gestió Aeronàutica [1171]  
2.
96 p, 11.3 MB Anàlisi per a la Gestió Eficient de l'Equipatge de Cabina en l'Aviació Comercial / Purull Polo, Mar ; Juan Perez, Angel Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte hem desenvolupat una metodologia aplicable a totes les companyies aèries per solucionar el problema d'excés d'equipatge de mà en l'aviació comercial. Per fer-ho possible hem dissenyat un model de regressió logística per mesurar quina és la probabilitat que un passatger facturi l'equipatge de mà, i un cluster analysis per tal de poder donar les directrius sobre com elaborar les noves polítiques relacionades amb l'equipatge de mà en funció del tipus de passatger, i arribar a aconseguir que aquest/a, per la seva pròpia voluntat, decideixi facturar l'equipatge de mà o, directament, no portar-ne.
En este proyecto hemos desarrollado una metodología aplicable a todas las compañías aéreas para solucionar el problema de exceso de equipaje de mano en la aviación comercial. Para hacerlo posible hemos diseñado un modelo de regresión logística para medir cuál es la probabilidad de que un pasajero facture el equipaje de mano, y un cluster analysis, para poder dar las directrices de cómo elaborar las nuevas políticas relacionadas con el equipaje de mano en función del tipo de pasajero, y llegar a lograr que éste/a, por decisión propia, decida facturar el equipaje de mano o, directamente, no llevarlo.
In this project we have developed a methodology applicable to all airlines to solve the problem of excess of hand luggage in commercial aviation. To make this possible, we have designed a logistic regression model to measure the probability of a passenger to check-in the hand luggage, and a cluster analysis, in order to give the guidelines on how to create new policies related with hand luggage based on the type of passenger, to encourage the passenger to check-in the hand luggage or not to carry it.

2020
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
3.
96 p, 11.3 MB Análisi per a la Gestió Eficient de l'Equipatge de Cabina en l'Aviació Comercial / Quirante Saderra, Berta ; Juan Perez, Angel Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte hem desenvolupat una metodologia aplicable a totes les companyies aèries per solucionar el problema d'excés d'equipatge de mà en l'aviació comercial. Per fer-ho possible hem dissenyat un model de regressió logística per mesurar quina és la probabilitat que un passatger facturi l'equipatge de mà, i un cluster analysis per tal de poder donar les directrius sobre com elaborar les noves polítiques relacionades amb l'equipatge de mà en funció del tipus de passatger, i arribar a aconseguir que aquest/a, per la seva pròpia voluntat, decideixi facturar l'equipatge de mà o, directament, no portar-ne.
En este proyecto hemos desarrollado una metodología aplicable a todas las compañías aéreas para solucionar el problema de exceso de equipaje de mano en la aviación comercial. Para hacerlo posible hemos diseñado un modelo de regresión logística para medir cuál es la probabilidad de que un pasajero facture el equipaje de mano, y un cluster analysis, para poder dar las directrices de cómo elaborar las nuevas políticas relacionadas con el equipaje de mano en función del tipo de pasajero, y llegar a lograr que éste/a, por decisión propia, decida facturar el equipaje de mano o, directamente, no llevarlo.
In this project we have developed a methodology applicable to all airlines to solve the problem of excess of hand luggage in commercial aviation. To make this possible, we have designed a logistic regression model to measure the probability of a passenger to check-in the hand luggage, and a cluster analysis, in order to give the guidelines on how to create new policies related with hand luggage based on the type of passenger, to encourage the passenger to check-in the hand luggage or not to carry it.

2020
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.