Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
17 p, 460.8 KB Evaluación de la combinación de clase invertida y uso de aplicaciones para promover una docencia universitaria interactiva / Rodríguez-Pasquín, Myriam (University of Murcia) ; Esteban-Yago, Miguel (University of Murcia) ; López-Martínez, María (University of Murcia) ; García-Luque, Olga (University of Murcia)
Este trabajo tiene como objetivo la evaluación de una propuesta docente que combina la clase invertida con el uso de aplicaciones en la asignatura Análisis del Entorno Económico, del grado de Relaciones Laborales y Recursos Humanos. [...]
Aquest treball té com a objectiu avaluar una proposta docent que combina la classe invertida amb l'ús d'aplicacions a l'assignatura Anàlisi de l'Entorn Econòmic, del grau de Relacions Laborals i Recursos Humans. [...]
Increasing the interaction between teachers and students and making university teaching more dynamic is an important objective, especially to increase students' desire to complete their courses. This paper presents the evaluation of an innovative initiative that combines a "flipped classroom" approach with the use of apps such as Wooclap, Socrative and Kahoot to promote interaction between teachers and students. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1740
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 367-383 (Monográfico)  
2.
10 p, 1.1 MB Software educativo para el desarrollo de la lectoescritura en el Aula de Comunicación y Lenguaje / Marín Suelves, Diana (Universitat de València. Facultat de Magisteri) ; Lizcano Porca, Laura ; García López, Cristina
En este artículo se describen varios programas informáticos empleados en el Aula de Comunicación y Lenguaje (CyL) para conseguir el desarrollo y mejora de la lectoescritura en alumnos con necesidades específicas de apoyo educativo. [...]
This article describes several software programmes used in the Communication and Language (CyL) Classroom which develops and improves literacy skills in students with specific educational needs. There has been selected Notebook, FACIL and Environments Cognitive Learning as it is simple to handle it, its utility and good results achieved, motivation towards the area of the computer or using the whiteboard, and reducing the time required for the teacher to create activities with words, image and sound.

2016
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 34 (Octubre 2016) , p. 1-10 (Bones pràctiques i Recursos)  
3.
18 p, 474.1 KB Actitudes de los estudiantes en el aprendizaje de la matemática con tecnología / Gómez Chacón, Inés M.
El creciente uso del ordenador en la enseñanza y aprendizaje de la Matemática en secundaria y bachillerato plantea cuestiones relativas a las relaciones existentes entre habilidades y actitudes hacia la Matemática y el ordenador. [...]
The use of computers in the teaching and learning of High School level mathematics raises many as yet unanswered questions about the relationships between students' perceived abilities and attitudes towards mathematics and computers. [...]

2010 - 10.5565/rev/ec/v28n2.197
Enseñanza de las ciencias, Vol. 28, Núm. 2 (Junio 2010) , p. 227-244  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
108 p, 8.0 MB Developing Classroom Interactional Competence (CIC) : an innovation project to promote group-work and whole class interactional skills in Grade 11 EFL students / Ortiz Carrillo, Irene ; Simon Auerbach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The objective of this master's dissertation is to present an innovation project in order to develop Classroom Interactional Competence (CIC) in Grade 11 EFL students. According to the students' needs and a literature review based on Classroom Interactional Competence (CIC) models, an action plan to promote CIC has been designed. [...]
Aquest treball de màster té com a objectiu presentar un projecte d'innovació per a desenvolupar la Competència Interactiva Escolar (CIE) dintre de l'aula d'anglès de primer de batxillerat. A partir de les necessitats de l'alumnat i d'una anàlisi literària basada en models de la Competència Interactiva Escolar (CIE), s'ha dissenyat un pla d'acció que promou la CIE. [...]

Juny 2020  
2.
10 p, 602.1 KB Aula interactiva per l'aprenentatge de la programació / Ortiz Gallardo, David ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aula interactiva per l'aprenentatge de la programació consisteix en el desenvolupament d'una aplicació web interactiva que faciliti la docència d'assignatures de programació. Aquest aplicatiu web ha de permetre que el professor d'una assignatura de programació pugui proposar de forma interactiva exercicis, els quals, els alumnes han de poder resoldre directament a través de la interfície web mitjançant un editor de text i un compilador per tal d'executar-ho tot en un mateix entorn. [...]
Aula interactiva para el aprendizaje de la programación consiste en el desarrollo de una aplicación web interactiva que facilite la docencia de asignaturas de programación. Este aplicativo web tiene que permitir que el profesor de una asignatura de programación pueda proponer de forma interactiva ejercicios, los cuales, los alumnos tienen que poder resolver directamente a través de la interfaz web mediante un editor de texto y un compilador para ejecutarlo todo en un mismo entorno. [...]
Interactive classroom for the learning of programming consists in the development of an interactive web application that facilitates the teaching of programming subjects. This web application should allow the teacher of a programming subject to propose interactive exercises, which, students must be able to solve directly through the web interface using a text editor and a compiler to run everything in the same environment. [...]

2018-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
10 p, 835.3 KB Aula interactiva para el aprendizaje de la programación / Díaz Guardabrazos, Urko ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto de Aula interactiva para el aprendizaje de la programación consiste en el desarrollo de una aplicación web interactiva que facilite la docencia de diversas asignaturas de programación. [...]
The Interactive classroom for learning programming project consists in the development of an interactive web application that helps the teaching of various programming subjects. This web application will allow the teacher of a programming subject to propose exercises so that the students of the subject can solve them directly through the web interface through a text editor and a compiler in order to execute everything in the same environment . [...]
El projecte d'Aula interactiva per l'aprenentatge de la programació consisteix en el desenvolupament d'una aplicació web interactiva que faciliti la docència de diverses assignatures de programació. [...]

2018-07-02
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.