Resultats globals: 7 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 5 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
34 p, 611.4 KB Impacto en el sector turístico de las políticas de desarrollo rural en la Comunidad Valenciana (1991-2013). Análisis de las estrategias de fomento y revitalización del turismo rural / Pitarch, María Dolores (Universitat de València. Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local) ; Arnandis-i-Agramunt, Ruben (Universitat de València. Departament de Geografia)
El alojamiento en los territorios rurales valencianos experimentó un crecimiento importante durante la implantación de las iniciativas Leader, Leader 2 y Leader+, entre 1991 y 2006, así como de los programas Proder y Proder II, entre 1996 y 2006. [...]
L'allotjament als territoris rurals valencians va experimentar un creixement important durant la implantació de les iniciatives Leader, Leader 2 i Leader+, entre 1991 i 2006, com també dels programes Proder i Proder II, entre 1996 i 2006. [...]
Le logement dans les zones rurales de Valence a connu une croissance importante au cours de la mise en oeuvre des initiatives Leader, Leader 2 et Leader+, entre 1991 et 2006, et des programmes Proder et Proder II, entre 1996 et 2006. [...]
The accommodation in rural areas of Valencia experienced significant growth during the implementation of the initiatives Leader, Leader 2 and Leader+, between 1991 and 2006, and Proder and Proder II programs between 1996 and 2006. [...]

2014 - 10.5565/rev/dag.52
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 60, Núm. 2 (Juny-Setembre 2014) , p. 315-348  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
57 p, 1.3 MB Análisis de Contenido de Redes Sociales de Pequeñas y Medianas Empresas del Sector Turístico / Carrillo Enríquez, Cecilia ; Guerrero Solé, Frederic, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Participar activamente en las redes sociales es indispensable especialmente para las Pymes, que buscan posicionarse en la mente del consumidor, generar mejor comunicación y mayor alcance optimizando sus limitados recursos. [...]
Participar activament a xarxes socials és indispensable especialment per a les Pimes, que busquen posicionar-se en la ment del consumidor, generar millor comunicació i major abast optimitzant els seus limitats recursos. [...]

2019  

Materials acadèmics 5 registres trobats  
1.
5 p, 105.9 KB Anàlisi del sector turístic [101194] / Santolalla Garcia, Beatriz ; García Jimènez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'assignatura pretén situar als alumnes de primer curs del Grau en Turisme en el món del turisme, concretament introduir l'activitat de les diferents empreses turístiques existents al sector. L'alumne estudiarà el funcionament de les empreses proveïdores de bens i serveis turístics (empreses de transport turístic, companyies asseguradores, guies turístics, etc,. [...]
This course aims to define the first course for students in the Degree in Tourism in the world of tourism; specifically the objective is to introduce them into the practice of the activities developed by different tourism companies existing in this industry. [...]
La asignatura pretende situar a los alumnos de primer curso del Grado en Turismo en el mundo del turismo, concretamente introducir la actividad de las diferentes empresas turísticas existentes en el sector. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
2.
5 p, 107.6 KB Anàlisi del sector turístic [101194] / Santolalla Garcia, Beatriz ; García Jimènez, Sonia ; Ortiz García, José Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura pretén situar als alumnes de primer curs del Grau en Turisme en el món del turisme, concretament introduir l'activitat de les diferents empreses turístiques existents al sector. L'alumne estudiarà el funcionament de les empreses proveïdores de bens i serveis turístics (empreses de transport turístic, companyies asseguradores, guies turístics, etc,. [...]
This course aims to define the first course for students in the Degree in Tourism in the world of tourism; specifically the objective is to introduce them into the practice of the activities developed by different tourism companies existing in this industry. [...]
La asignatura pretende situar a los alumnos de primer curso del Grado en Turismo en el mundo del turismo, concretamente introducir la actividad de las diferentes empresas turísticas existentes en el sector. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
3.
6 p, 109.3 KB Anàlisi del sector turístic [101194] / Santolalla García, Beatriz ; García Jimènez, Sonia ; Ortiz García, José Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura pretén situar als alumnes de primer curs del Grau en Turisme en el món del turisme, concretament introduir l'activitat de les diferents empreses turístiques existents al sector. L'alumne estudiarà el funcionament de les empreses proveïdores de bens i serveis turístics (empreses de transport turístic, companyies asseguradores, guies turístics, etc,. [...]
This course aims to define the first course for students in the Degree in Tourism in the world of tourism; specifically the objective is to introduce them into the practice of the activities developed by different tourism companies existing in this industry. [...]
La asignatura pretende situar a los alumnos de primer curso del Grado en Turismo en el mundo del turismo, concretamente introducir la actividad de las diferentes empresas turísticas existentes en el sector. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
4.
5 p, 105.5 KB Anàlisi del sector turístic [101194] / Santolalla García, Beatriz ; García Jimènez, Sonia ; Ortiz García, José Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura pretén situar als alumnes de primer curs del Grau en Turisme en el món del turisme, concretament introduir l'activitat de les diferents empreses turístiques existents al sector. L'alumne estudiarà el funcionament de les empreses proveïdores de bens i serveis turístics (empreses de transport turístic, companyies asseguradores, guies turístics, etc,. [...]
La asignatura pretende situar a los alumnos de primer curso del Grado en Turismo en el mundo del turismo, concretamente introducir la actividad de las diferentes empresas turísticas existentes en el sector. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
5.
5 p, 105.4 KB Anàlisi del sector turístic [101194] / Santolalla García, Beatriz ; García Jimènez, Sonia ; Ortiz García, José Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura pretén situar als alumnes de primer curs del Grau en Turisme en el món del turisme, concretament introduir l'activitat de les diferents empreses turístiques existents al sector. L'alumne estudiarà el funcionament de les empreses proveïdores de bens i serveis turístics (empreses de transport turístic, companyies asseguradores, guies turístics, etc,. [...]
La asignatura pretende situar a los alumnos de primer curso del Grado en Turismo en el mundo del turismo, concretamente introducir la actividad de las diferentes empresas turísticas existentes en el sector. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.