Dipòsit Digital de Documents de la UAB 102 registres trobats  inicianterior91 - 100següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
91.
5 p, 31.0 KB Necessitats educatives específiques sensorials [102025] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
2015-16
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]  
92.
337 p, 2.6 MB Examining the barriers to inclusive education for students with special educational needs. A case study of two primary schools in Mainland China / Tan, Qinyi ; Sanahuja Gavaldà, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El propósito del estudio fue explorar las barreras para la inclusión de los alumnos con necesidades educativas especiales en dos escuelas de educación primaria en el contexto sociocultural de China, a través del índice de Inclusión en cinco dimensiones que incluyen las actitudes y valores, la gestión y tamaño del aula, la administración escolar y la colaboración, la formación de profesores y el entorno físico. [...]
The purpose of the study was to explore the barriers to inclusion of students with special educational needs in two regular primary schools within the Chinese socio-cultural context through the Index for Inclusion in five dimensions, including attitudes and values, classroom management and class size, school leadership and collaboration, teacher education, and physical environment. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
93.
4 p, 101.0 KB Treball de Final de Màster [42974] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té per objectiu que el/la estudiant realitzi un anàlisis teòrico-pràctic del context psicopedagògic estudiat a través de la planificació, desenvolupament i avaluació d'un pla d'intervenció que identifiqui possibles àmbits de millora en el camp de la orientació educativa i l'assessorament psicopedagògic.
2014-15
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]  
94.
4 p, 101.4 KB Pràctiques Externes [42973] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna als dos itineraris, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb els mòduls comuns com amb els mòduls específics corresponent al seu itinerari. [...]
2014-15
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]  
95.
5 p, 105.8 KB Necessitats educatives específiques sensorials [102025] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
2014-15
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
Grau en Educació Infantil [847]  
96.
4 p, 103.7 KB Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. [...]
2014-15
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
Grau en Educació Infantil [847]  
97.
6 p, 112.6 KB Orientació Educativa i la seva Didàctica [42098] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'Orientació és una pràctica pedagògica que pretén afavorir l'òptim desenvolupament personal, acadèmic i vocacional de l'alumnat al llarg de la seva estada a l'Educació Secundària. Aquests professionals han de ser competents en afavorir l'esmentat desenvolupament que és un dels objectius fonamentals de l'etapa alhora que una de les seves funcions nuclears com a professionals de l'educació. [...]
2013-14  
98.
5 p, 106.1 KB Necessitats educatives específiques sensorials [102025] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
2013-14  
99.
4 p, 103.8 KB Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. [...]
2013-14  
100.
5 p, 14.4 KB Necessitats educatives específiques sensorials [102025] / Sanahuja Gavaldà, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
2012-13
Grau en Educació Primària [896]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 102 registres trobats   inicianterior91 - 100següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.