Dipòsit Digital de Documents de la UAB 5 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
13 p, 1.4 MB Gestión de una tienda online con Odoo / Tugores Castells, Jan ; Majjouty, Zakariae, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto se enfoca en la implementación de Odoo, versión 15, para gestionar una tienda en línea, abarcando aspectos clave como la contabilidad y la integración de una API que facilita el circuito de compras y ventas. [...]
Aquest projecte s'enfoca en la implementació de *Odoo, versió 15, per a gestionar una botiga en línia, abastant aspectes clau com la comptabilitat i la integració d'una API que facilita el circuit de compres i vendes. [...]
This project focuses on the implementation of Odoo, version 15, for managing an online store, covering key aspects such as accounting and the integration of an API that facilitates the purchasing and sales process. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
12 p, 9.2 MB Desarrollo de una aplicación móvil para favorecer la presencia online de comercios locales / Cruañes González, Daniel ; Serrat Gual, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El comercio local está en momentos de cambio. La aparición de grandes compañías de comercio electrónico y los cambios en los hábitos de compra de los consumidores está haciendo que los pequeños comercios se estén quedando atrás en la transformación digital. [...]
El comerç local està en moments de canvi. L'aparició de grans companyies de comerç electrònic i els canvis en els hàbits de compra dels consumidors està fent que els petits comerços s'estiguin quedant enrere en la transformació digital. [...]
Local commerce is changing. The emergence of large e-commerce companies and changes in consumer purchasing habits is causing small businesses to fall behind in the digital transformation. This project aims to provide a solution to this problem by creating a mobile application in which all kinds of businesses can create an online portal of their store to publicize their business and the products they offer, thus promoting local commerce.

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
14 p, 2.0 MB Sistemes de gestió de continguts i Wordpress : les claus del sector / Quijorna Pérez, Cristian ; Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Els Sistemes de Gestió de Continguts, o CMS, estan augmentant la seva presència al mercat d'una forma molt destacada en els últims anys. Cada vegada són més les empreses i particulars que han decidit apostar per aquest tipus de frameworks per a implementar els seus llocs i plataformes web. [...]
The Content Management System, or CMS, are increasing their market presence in a very prominent in recent years. More and more companies and individuals who have decided to opt for this type of frameworks to implement their web sites and platforms. [...]
Los Sistemas de Gestión de Contenidos o CMS están aumentado su presencia en el mercado de una forma destacada en los últimos años. Cada vez son más las empresas y particulares que han decidido apostar por este tipo de frameworks para implementar sus sitios y plataformas web. [...]

2016-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
2 p, 143.9 KB Cap a les botigues híbrides: més tecnologia per fer caixa / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1829 (15 de desembre de 2015) , p. 32-33  
5.
62 p, 1.8 MB Marketing sensorial en el punto de venta: el caso Hollister / Romera Ferrera, Jennifer ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi tracta sobre l'anomenat màrqueting sensorial aplicat a un punt de venda, concretament en botigues de roba. S'hi repassen algunes teories, casos i estudis previs sobre la utilització de determinades tècniques de màrqueting aplicades al punt de venda general, relacionat amb l'experiència del consumidor. [...]
El presente estudio trata sobre el llamado marketing sensorial aplicado a un punto de venta, concretamente en tiendas de ropa. En él se repasan algunas teorías, casos y estudios previos sobre la utilización de determinadas técnicas de marketing aplicadas al punto de venta general, relacionado con la experiencia del consumidor. [...]
This study talks about the so-called sensory marketing applied to a point-of-sale, particularly in clothing stores. Some theories, cases and previous studies on the use of marketing techniques applied to all kind of points of sale, are reviewed, related to the consumer experience. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.