Dipòsit Digital de Documents de la UAB 132 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
24 p, 637.1 KB Greenspace exposure and obsessive-compulsive symptomatology in schoolchildren / Ezpeleta, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Navarro, J. B (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Alonso García, Lucía (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Osa, Nuria de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Ambrós, Albert (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Ubalde, Mònica (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Penelo Werner, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Dadvand, Payam (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Universitat Pompeu Fabra. CIBER Epidemiología y Salud Pública
Green environments are associated with improved child brain development and mental health. We study cross-sectionally the association of the availability of greenspace at home and school with obsessive-compulsive behaviors (OCB) in primary schoolchildren. [...]
2022 - 10.1177/00139165221095384
Environment and Behavior, Vol. 54 (2022) , p. 893-916  
12.
4 p, 104.8 KB Entrenament en Habilitats Bàsiques de Psicòleg General Sanitari [43418] / Osa, Nuria de la ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Rovira Faixa, Tatiana ; Lacalle Sisteré, Montserrat ; Mora Martínez, Martín ; Adam Torres, Gloria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és l'entrenament en les habilitats professionales bàsiques que ha de dominar qualsevol psicòleg general sanitari. Aquestes són fonamentalment habilitats de interacció directa amb els usuaris, tant en situacions diádiques com de grup (comunicació, resolució de conflictes, facilitació de la confiança i la cooperación, etc. [...]
The main objective is basic professional competencies training for sanitary psychologist practitioners. These are mainly communication competencies, both in individual and group situations, with users or other professionals (teams or multidisciplinary contexts). [...]
El objetivo de este módulo es el entrenamiento en las habilidades profesionales básicas que ha de dominar cualquier Psicólogo General Sanitario. Estas son fundamentalmete habilidades de interación directa en situaciones tanto diádicas como de grupo (comunicación, resolución de conflictos, facilitación de la confianza y la cooperación, etc. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
13.
4 p, 98.5 KB Treball de Final de Màster [43883] / Osa, Nuria de la ; Álvarez Moleiro, María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar el curs, l'alumne/a haurà de ser capaç de realitzar i redactar un treball de recerca empírica (12 crèdits )i el defensarà oralment.
Students will develop and write an empirical research project that will be presented in an oral examination in order to pass the subject (12 ECTS).
El estudiante realizará un trabajo de investigación empírica y lo defenderá oralmente (12 créditos ECTS).

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
14.
4 p, 100.4 KB Pràcticum de Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [43874] / Álvarez Moleiro, María ; Osa, Nuria de la ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L' objtiu d'aquest mòdul és que l'estudiant aprengui les habilitats bàsiques de recerca observant les tasques que duran a terme els membres de l'equip d'investigació al qual s'incorpori i compartint algunes de les tasques de recerca de l'equip.
The objective of this module is for students to learn basic research skills observing the tasks carried out by the members of the research team in which they are incorporated and sharing some of the research tasks of the research team.
El objtivo de este módulo es que el estudiante aprenda las habilidades básicas de investigación observando las tareas que llevarán a cabo los miembros del equipo de investigación al que se incorpore y compartiendo algunas de las tareas de investigación del equipo.

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
15.
4 p, 103.4 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Guillamón Cano, Noemí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
At the end of the semester the student is supposed to be able to do the following. Obtain and identify the main clinical information from the patient and family in order to plan the assessment process Know about the main assessment instruments: application and interpretation.
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
16.
33 p, 366.4 KB Age and Sex-specific Cut-off Scores for the Teacher-report Inventory of Callous Unemotional Traits on Children / Pueyo, Natalia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Navarro, J. B.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Osa, Nuria de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Penelo Werner, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Ezpeleta, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
This longitudinal study aims to provide meaningful cut-off scores for total score of the teacher-rated Inventory of Callous Unemotional Traits (ICU) from the preschool age until early adolescence, separately by age and sex. [...]
2022 - 10.1037/pas0001125
Psychological Assessment, 2022  
17.
43 p, 351.1 KB Describing Callous Unemotional Traits and Stressful Life Event Trajectories : Differences on Risk Factors and Mental Health Outcomes from the Age of 3 to 10 / Pueyo, Natalia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Navarro, J. B.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Osa, Nuria de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Penelo Werner, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Ezpeleta, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
Callous Unemotional (CU) traits are associated with different environmental risk factors, such as negative stressful life events (SLE). The most common studied SLE associated with CU trait has been childhood maltreatment, but less is known about how other SLE impact the development of CU traits. [...]
2022 - 10.1017/SJP.2022.13
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 25 (2022) , p. e17  
18.
12 p, 1.4 MB Reciprocal relations between dimensions of oppositional defiant problems and callous-unemotional traits / Ezpeleta, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament) ; Penelo Werner, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament) ; Navarro, J. B.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament) ; Osa, Nuria de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament) ; Trepat, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament) ; Wichstrøm, Lars (Norwegian University of Science and Technology. Department of Psychology) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut
Although irritability, headstrong/defiant behavior, and callous-unemotional traits (CU traits) often co-occur, the prospective associations between them are not well known. A general population sample of 622 children was followed up yearly from ages 3 to 12 years and assessed using dimensional measures of irritability, headstrong/defiant, and CU traits with teacher provided information. [...]
2022 - 10.1007/s10802-022-00910-8
Journal of abnormal child psychology, 2022  
19.
25 p, 637.1 KB Source-Specific Information on Social Cognition : A Matter of Context or Concept? / Osa, Nuria de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Penelo Werner, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Navarro, J. B.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Trepat, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Ezpeleta, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
This work tackles the measurement invariance of the social cognition construct when different observers, age and participant's age are considered. This is a prior question that needs to be answered before attributing discrepancies in information coming from diverse sources just to the varying behavior occurring across setting, and mainly interpret the discrepancies as indicative of cross-contextual variability. [...]
2021 - 10.1080/00223891.2021.2014507
Journal of Personality Assessment, 28 December 2021  
20.
2 p, 1.2 MB Avaluació Psicologica [21136] / Cuxart, Francesc ; Osa, Nuria de la ; Medina, Pilar ; Pèrdrix, Dunia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1997-98
Llicenciat en Psicologia [444]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 132 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
123 Osa, Nuria de la
5 Osa, Nuria de la,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.