Dipòsit Digital de Documents de la UAB 99 registres trobats  inicianterior59 - 68següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
59.
28 p, 304.4 KB Vanishing acts : creative women in Spain and in the United States / Grow, Jean (Marquette University) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; David, Roca (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Broyles, Sheri J. (University of North Texas)
This exploratory cross-cultural study examines the experiences of women in advertising creative departments in Spain and the United States. The study, an exploration of the creative environment and its impact on female creatives, is framed by Hofstede's dimensional model of national culture (Hofstede 2001; de Mooij & Hofstede 2010) and signalling theory (Spence 1974). [...]
2012 - 10.2501/IJA-31-3-657-679
International journal of advertising, Vol. 31, Num. 3 (2012) , p. 657-679  
60.
3 p, 45.3 KB A vision of advertising creativity from philosophy / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Obra ressenyada: A. MCSTAY, Creativity and Advertising: Affect, Events and Process. New York : Routledge, 2011.
2013
Trípodos, Núm. 33 (2013) , p. 204-206  
61.
69 p, 31.1 MB Ogilvy s'equivocava / Piquer Bacardit, Marc ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la publicitat, com el cas de la psicologia, no existeixen lleis o normes generals que poden ser plenament compreses i aplicades, donant pes als raonaments empírics. Per això s'acostuma a dir que la publicitat és un art. [...]
En la publicidad, como el caso de la psicología, no existen leyes o normas generales que pueden ser plenamente comprendidas y aplicadas, dando peso a los razonamientos empíricos. Por eso se suele decir que la publicidad es un arte. [...]
In advertising, as in the case of psychology, there are no laws or general rules that can be fully understood and applied, giving weight to empirical reasoning. So they say that advertising is an art. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
62.
130 p, 2.8 MB Óvulo creativo / Torrentó Canaleta, Mar ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Óvulo Creativo és una plataforma que pretén donar visibilitat i reconeixement al talent de les directores creatives. La dona té una baixa representació dins dels departaments creatius, especialment en la direcció creativa. [...]
Óvulo Creativo es una plataforma que pretende dar visibilidad y reconocimiento al talento de las directoras creativas. La mujer tiene una baja representación dentro de los departamentos creativos, especialmente en la dirección creativa. [...]
Óvulo Creativo is a platform that is attempting to give visibility and reconition to female creative directors. Women have a low representation inside creative departments, especially in creative direction. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
63.
81 p, 1.6 MB La figura del planner en el mundo de la publicidad / Kwak, Jiwon ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest estudi, s'investiga la figura dins de l'estructura de les agències, integrant les opinions dels professionals en la planificació estratègica. Per conèixer amb més detall la situació actual del planner a Espanya, s'ha entrevistat a cinc planners. [...]
En este estudio, en base a la investigación de la figura del planner dentro de la estructura de agencias, se han integrado las opiniones de los profesionales de la planificación estratégica. Para conocer la situación actual del planner en España, se han entrevistado cinco planners. [...]
This study, based on the investigation of the planner in the agency structure, contains the opinions from the professionals in the strategic planning. To get to know more about the actual situation of planners in Spain, a total of five planners were interviewed. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
64.
424 p, 4.1 MB Percepció i gestió de la creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques / Estanyol i Casals, Elisenda ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Aquesta tesi investiga com es percep i com es gestiona la creativitat dins les empreses consultores de comunicació i relacions públiques per mitjà d'un estudi basat en la Grounded Theory. Per a la seva elaboració, s'han dut a terme entrevistes en profunditat realitzades en tres fases. [...]
Esta tesis investiga cómo se percibe y cómo se gestiona la creatividad en las empresas consultoras en comunicación y relaciones públicas a través de un estudio basado en la Grounded Theory. Para su elaboración, se han realizado entrevistas en profundidad desarrolladas en tres fases. [...]
This thesis uses a study based on Grounded Theory to investigate how creativity is perceived and managed in PR consultancies. The study involved three phases of in-depth interviews. The first phase sample was composed of international creative directors from world leading PR agencies. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
65.
3 p, 95.2 KB Creativitat Publicitària [103146] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
66.
3 p, 96.1 KB Pràctiques Externes [103151] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant aquesta assignatura, l'alumnat hauria de: 1. Conèixer el món professional. 2. Desenvolupar les pràctiques de forma eficient. 3. Informar de forma clara del desenvolupament de les pràctiques i l'adquisició de les competències esperades, a través d'un blog informatiu de les pràctiques externes. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
67.
4 p, 97.9 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. El book creativo como estrategia de contratación. 2. La entrevista 3. El mercado publicitario: perfil de agencias (posibles contratantes). 4. Perfil de creativos (posibles contratantes) 5. Recursos para creativos (publicaciones, festivales, escuelas. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
68.
16 p, 307.2 KB The Absence of creative women as judges in advertising awards : a case study of El Sol (1998-2008) / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Alegre Rodríguez, Isam (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pueyo Ayhan, Natalia (Universitat Autònoma de Barcelona)
This study examines the issue of the absence of women in advertising creative jobs by observing their presence as members of the juries of the El Sol Iberoamerican Festival of Advertising Communication. [...]
Aquest estudi tracta l'absència de dones treballant com a creatives publicitàries observant la seva presència com a membres del jurat de El Sol: Festival Iberoamericano de la Comunicación Publicitaria. [...]

2012
Trípodos, Núm. 31 (2012) , p. 143-157  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 99 registres trobats   inicianterior59 - 68següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Roca, D.
26 Roca, David,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.