1.
|
|
2.
|
|
3.
|
35 p, 764.5 KB |
Percepció sobre la docència i l'aprenentatge a la Facultat de Veterinària
/
Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ;
Llonch, Pol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Manuelian, Carmen L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Izquierdo Tugas, Maria Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Albanell Trullas, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Juan Godoy, Bibiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Solà Oriol, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Ripolles-Avila, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu avaluar els aspectes de millora del model docent actual de la Facultat de Veterinària per tendir cap a un nou model ensenyament-aprenentatge més competencial, centrat amb l'alumne, que aprofiti els recursos digitals disponibles i connectat amb les necessitats reals en un entorn professional. [...]
2022
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, 7ena : 2022
|
|
4.
|
7 p, 280.8 KB |
Metodología para la enseñanza de la Escritura en prensa en el Grado de Periodismo de la UAB
/
Sabés Turmo, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Carniel Bugs, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo analiza la experiencia educativa en la asignatura de UAB, tras dos cursos de implantación de la misma. Pretende, por un lado, abordar la perspectiva del docente, y, por otro, a través de una encuesta entre el alumnado, conocer también su punto de vista sobre el modo de impartir una materia, que es su primera aproximación al lenguaje periodístico. This article analyses the educational experience in the subject Journalistic Writing of the Journalism degree, at the Faculty of UAB, after two years of implementing it. The paper aims, in one hand, to consider the teacher's perspective and, on the other hand, through a survey, also know the views of the students about the teaching of this subject, which is their first approach to journalistic language. Aquest article analitza l'experiència educativa en l'assignatura d'Escriptura en Premsa del Grau de Periodisme, a la Facultat de UAB, desprès de dos anys de la seva implantació. Pretén, per una banda, abordar la perspectiva del docent, i, per un altre, mitjançant una enquesta al alumnat, conèixer també el seu punt de vista, sobre tot de la manera d'impartir una matèria, que és la seva primera aproximació al llenguatge periodístic.
2012 - 10.7203/attic.9.1690
@tic. revista d'innovació educativa, Núm. 9 (2012) , p. 140-146
|
|
5.
|
|
6.
|
30 p, 717.9 KB |
Guías didácticas de historia de la comunicación para experimentar las posibilidades de Internet para la producción de contenidos de forma cooperativa e interactiva
/
Moreno Sardà, Amparo, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Perceval, José María (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Molina Rodríguez-Navas, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Simelio i Solà, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ibarz Gelabert, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Jiménez Chávez, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Aguilar Pérez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las posibilidad de registrar, organizar y producir todo tipo de documentos escritos, sonoros, audiovisuales. . . , en un único formato digital, y de distribuirlos por la red y con posibilidades de interactuar, obliga a un cambio radical del paradigma que ha orientado hasta ahora la producción de contenidos: de la producción y difusión vertical y unidireccional, pasamos a la producción y difusión horizontal y plural, en red, cooperativa e interactiva. [...] The new possibilities of organize and produce all types of documents in digital format, to distribute them by network and their interactive possibilities provoke a radical change in the paradigm that have oriented the content production: from vertical and unidirectional to horizontal, plural, cooperative and interactive. [...]
2008
V Congrés Internacional Docència Universitària i Innovació, CIDUI. Lleida, : 2008
|
|
7.
|
|
8.
|
12 p, 390.8 KB |
Avaluació online en grups grans : ACME a la Facultat d'Economia i Empresa de la UAB
/
Márquez Cebrián, Ma. Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Soriano Sáez, Pilar
El nombre d'estudiants matriculats als primers cursos a la Facultat d'Economia i Empresa de la UAB és molt elevat, això dificulta el seu seguiment de forma individualitzada i continua. En les assignatures de Matemàtiques i Estadística és essencial que els alumnes realitzin un gran nombre d'exercicis per tal de poder assolir tant la destresa en el tractament de la informació, com l'adquisició dels conceptes. [...] The number of students enrolled in the first course of Business and Economics studies at UAB is high; this fact is a barrier to track them individually and continuously. However, in subjects as Mathematics and Statistics, is essential that students take a large number of exercises for developing the skills to solve problems and acquiring new concepts. [...]
2016 - 10.1344/RIDU2016.8.8
RIDU Revista d'Innovació Docent Universitària, Núm. 8 (2016) , p. 65-76
|
|
9.
|
8 p, 475.3 KB |
Una experiència d'ús de materials virtuals en assignatures presencials : el cas de les Matemàtiques aplicades a l'empresa
/
Estapé-Dubreuil, Glòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
La comunicació es refereix a l'assignatura de Matemàtiques aplicades a l'empresa, una troncal anual de primer curs de la Diplomatura en Ciències Empresarials. El grup de professors que donem l'assignatura ens vàrem acollir, quasi des del seu inici, a les possibilitats que ofereix el campus virtual de l'Autònoma Interactiva per tal de publicar material de diversos tipus, i permetre als estudiants poder efectuar un cert seguiment de l'assignatura per aquesta via. [...] El presente trabajo se refiere a la asignatura de Matemáticas aplicadas a la empresa, asignatura troncal anual de primer curso de la Diplomatura en ciencias empresariales El grupo de profesores que imparten la asignatura, utilizamos, ya desde el inicio, las posibilidades que ofrece el campus virtual de l'Autònoma Interactiva, para publicar diversos tipos de materiales y permitir a los estudiantes poder efectuar un seguimiento de la asignatura. [...] This paper refers to the subject of business mathematics, main annual subject of the first course in management sciences The group of teachers who give this subject use the possibilities that 'Autònoma Interactiva's virtual campus offers, to publish diverse types of materials and to allow the students to be able to follow-up of the subject. [...]
2009 - 10.1344/105.000000285
RIDU Revista d'Innovació Docent Universitària, Núm. 1 (2009) , p. 8-15
|
|
10.
|
|