2024-09-17 14:39 |
|
2024-05-17 19:53 |
97 p, 2.6 MB |
Análisis de la estrategia de comunicación del movimiento ambientalista en Colombia en la era digital
/
Zapata Cortázar, María Mónica ;
Giraldo Luque, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza l'estratègia de comunicació de la mobilització ambientalista a Colòmbia. La investigació se centra en l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació per part del moviment ambiental, amb l'objectiu de saber si l'ús de les TIC és o no un mecanisme d'incidència eficaç per al posicionament temàtic de la cura ambiental a Colòmbia. [...] El presente trabajo analiza la estrategia de comunicación de la movilización ambientalista en Colombia. La investigación se centra en el us de la tecnologias de la información y la comunicación por parte del movimiento ambiental, con el objetivo de saber si el uso de las TIC es o no un mecanismo de incidencia eficaz para el posicionamiento temático del cuidado ambiental en Colombia. [...] the present work analyzes the communication strategy of the environmental mobilization in Colombia. The research focuses on the use of information and communication technoligies by de environmental movement, with the aim of knowing whether the use of ICT is or is not an effective advocacy mechanism for the thematic positioning of environmental care in Colombia. [...]
2018 Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
|
|
2024-05-17 19:23 |
|
2024-05-16 16:06 |
81 p, 1.8 MB |
La imagen mediática de los influencers en la prensa digital
/
Fang, Siwei ;
Lacalle Zalduendo, María Rosario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En l'actualitat, els influencers, que compten amb una poderosa influència, no són simplement un fenomen cultural en línia, sinó també són el focus de tota la societat. No obstant això, la imatge dels influencers no és objectiva i imparcial per a molta gent. [...] En la actualidad, los influencers, que cuentan con una poderosa influencia, no son simplemente un fenómeno cultural en línea, sino también son el foco de toda la sociedad. Sin embargo, la imagen de los influencers no es objetiva e imparcial para mucha gente. [...] At present, influencers, who have a powerful influence, are not simply a cultural phenomenon online, but are also the focus of the whole society. However, the image of the influencers is not objective and impartial for many people. [...]
2018 Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
|
|
2024-05-16 15:48 |
|
2024-05-16 15:10 |
94 p, 1.8 MB |
Análisis del tratamiento informativo de las noticias de ciencia en los principales cibermedios generalistas españoles
/
López Duque, Diana Milena ;
Tejedor, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En la present investigació es realitza un diagnòstic sobre el tractament informatiu que fan servir els principals cibermitjans generalistes espanyols per divulgar les notícies de ciència, per això s'analitzen 48 notícies de la versió digital dels diaris El País, La Vanguardia, El Periódico i El Mundo per conèixer, entre altres coses, l'ús i aprofitament de les eines web 2. [...] En la presente investigación se realiza un diagnóstico sobre el tratamiento informativo que emplean los principales cibermedios generalistas españoles para divulgar las noticias de ciencia, para lo cual se analizan 48 noticias de la versión digital de los periódicos El País, La Vanguardia, El Periódico y El Mundo para conocer, entre otras cosas, el uso y aprovechamiento de las herramientas web 2. [...] Un the present investigation a diagnosis is made about the informative treatment used by the main Spanish generalist cybermedia to disseminate science news, for this are analyzed 48 news of the digital vesrsion of the newspapers El País, La Vanguardia, El Periódico and El Mundo to know, among other things, the use and explotation of web 2. [...]
2018 Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
|
|
2024-01-17 11:12 |
|
2023-12-14 18:00 |
|
2023-11-23 19:03 |
|
2023-11-17 15:06 |
|
|
|