Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/115444
Per què consumim unes determinades marques?
Barbeta Viñas, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)

Data: 2013
Resum: Una tesi doctoral de la UAB estudia des d'un punt de vista sociològic els processos motivacionals que porten al consum de marques i els vincles que es generen al seu voltant. Els estudis de cas dels productes ecològics i de la marca Harley-Davidson han permès observar que el consum de marques s'utilitza per a la diferenciació social i simbòlica dels consumidors, tot i que segueixen estratègies diverses. En canvi, matisen que l'espai de consum de marques sigui un espai de reconstrucció dels vincles socials.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Desembre 2013, p. 1-2, ISSN 2014-6388



2 p, 90.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2014-02-03, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir