Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/119549
Impacte de l’homogàmia educativa en els nivells d’analfabetisme aïllat
Permanyer, Iñaki (Centre d'Estudis Demogràfics)

Data: 2014
Resum: Es coneix com homogàmia educativa el grau amb què les persones tendeixen a buscar parelles de característiques semblants. Això genera situacions d’analfabetisme aïllat que comporten vulnerabilitat i un alt risc de patir pobresa o exclusió social. Per altra banda, l’augment de les taxes d’alfabetització ha ampliat les possibilitats que analfabets s’uneixin a persones alfabetitzades. Un recent estudi ha detectat que l’expansió educativa ha tingut un major impacte en els nivells d’analfabetisme aïllat que no pas les tendències cap a una major homogàmia educativa.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Juliol 2014, ISSN 2014-6388



2 p, 83.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Centre d’Estudis Demogràfics (CED)
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2014-09-05, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir