Títol variant: |
"Els cinc regnes". Disseny de materials utilitzant les noves tecnologies i avaluació d'aprenentatges |
Títol variant: |
"Five Kingdoms". Materials design using new technologies and learning assessment |
Data: |
2014 |
Resum: |
La tesis realizada ha tenido como objetivo estudiar la eficacia del proceso de aprendizaje experimentado en un grupo de estudiantes mediante una metodología que utiliza como recurso básico las Tecnologías de la información y la comunicación, TIC, desarrollada en grupos cooperativos. En concreto, se ha investigado el nivel adquirido en las competencias científica y digital a partir de la unidad didáctica Los Cinco Reinos organizada en cinco bloques (Ser vivo, Reino Monera, Reino Protista y Virus, Reino Hongos, Reino Vegetal y Reino Animal). |
Resum: |
The thesis has been carried out aimed at studying the effectiveness of the learning process experienced a group of students through a methodology that uses as a basic resource Technologies information and communication, ICT, developed in cooperative groups. Specifically, it has been investigated the level acquired in the scientific and digital skills from the teaching unit's Five Kingdoms organized into five blocks (living Being, United Monera, Protista and Virus Kingdom, Kingdom Fungi, Plant Kingdom and Animal Kingdom). |
Resum: |
La tesi realitzada ha tingut com a objectiu estudiar l'eficàcia del procés d'aprenentatge experimentat en un grup d'estudiants mitjançant una metodologia que utilitza com a recurs bàsic les Tecnologies de la informació i la comunicació, TIC, desenvolupada en grups cooperatius. En concret, s'ha investigat el nivell adquirit en les competències científica i digital a partir de la unitat didàctica Els Cinc Regnes organitzada en cinc blocs (Ésser viu, Regne Monera, Regne Protista i Virus, Regne Fongs, Regne Vegetal i Regne Animal). |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Didactic ;
Experimental sciences ;
Education ;
Didàctica ;
Ciències experimentals ;
Educació ;
Didáctica ;
Ciencias experimentales ;
Educación |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 693-695, ISSN 2174-6486 |