Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137403
Anàlisi dels elements perceptius de la publicitat dels perfums
Fibla Figuereo, Andrea
Barbeito Veloso, Ma. Luz , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Análisis de los elementos perceptivos de la publicidad de los perfumes
Títol variant: Analysis of the perceptive elements in perfume advertisment
Data: 2015
Descripció: 98 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El treball consisteix en analitzar els anuncis de perfums de dona i comprovar les diferències, en quan a elements perceptius, que hi ha entre la publicitat dels perfums de gran consum i dels perfums de luxe. Aquests elements perceptius es refereixen al color, els aspectes textuals, els aspectes sonors, el moviment o l'espai entre d'altres.
Resum: Este trabajo consiste en analizar los anuncios de perfume de mujer y comprobar las diferencias, en cuanto a elementos perceptivos, que hay entre la publicidad de perfumes de gran consumo y los de lujo. Estos elementos perceptivos se refieren, por ejemplo, al color, a los aspectos textuales, a los aspectos sonoros, al movimiento o al espacio entre otros.
Resum: This project consists of analysing women's perfume advertisments and checking the perceptive elements differences between general consumption perfumes and luxury perfumes. This perceptive elements refer to colour, text aspects, aural aspects, movement and space among others.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Percepció ; Perfums ; Publicitat



98 p, 3.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-04, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir