Google Scholar: cites
Construcción de la marca "Modesta, Productos Artesanales de Nopal"
Aguillón Gutiérrez, Darío D. (Universidad Autónoma de Coahuila (Monclova, Mèxic). Escuela de Artes Plásticas)
Jaime Cepeda, Magdalena (Universidad Autónoma de Coahuila (Monclova, Mèxic). Escuela de Artes Plásticas)

Títol variant: Construcció de la marca "Modesta, Productes Artesanals de Nopal"
Títol variant: "Modesta, Artisanal Nopal Products" brand building
Data: 2016
Resum: Arteaga, Coahuila es una población con una intensa actividad agrícola en la que existen productores de nopal. Uno de estos productores elabora una amplia variedad de alimentos artesanales, sin embargo no se ha establecido como una marca sólida capaz de competir en un mercado con una creciente demanda de productos naturales, orgánicos y artesanales. Las tendencias en el consumo de este tipo de productos han propiciado la creación de nuevas marcas que buscan satisfacer las necesidades de consumidores preocupados por su salud y por el medio ambiente.
Resum: Arteaga, Coahuila és una població amb una intensa activitat agrícola en la qual hi ha productors de nopal. Un d'aquests productors elabora una àmplia varietat d'aliments artesanals, però no s'ha establert com una marca sòlida capaç de competir en un mercat amb una creixent demanda de productes naturals, orgànics i artesanals. Les tendències en el consum d'aquest tipus de productes han propiciat la creació de noves marques que busquen satisfer les necessitats de consumidors preocupats per la seva salut i pel medi ambient.
Resum: Arteaga, Coahuila is a town with a strong agricultural activity where there nopal producers. One of this producers made a wide variety of artisan foods, however has not been established as a strong brand capable of competing in a market with growing demand for natural, organic and artisan products. Trends in consumption of this kind of products had led to the creation of new brands seeking to meet the needs of consumers concerned about their health and environment. This project aims to develop the visual identity of the brand, based on customer needs, its products features and the nopal as a historical symbol of mexican national identity, and give information enable it of position itself in consumer preferences.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Identidad visual ; Marcas comerciales ; Alimentos ; Identitat visual ; Marques comercials ; Aliments ; Nopal ; Visual identity ; Commercial brands ; Foods
Publicat a: Grafica, Vol. 4 Núm. 8 (2016) , p. 97-104 (Ensayos) , ISSN 2014-9298

Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/v4-n8-aguillon-cepeda
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Grafica/article/view/311819
DOI: 10.5565/rev/grafica.49


8 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > grafica
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2016-07-06, darrera modificació el 2021-12-11



   Favorit i Compartir