DéjàVu : Plataforma gamificada para la obtención de datos para analítica en marketing experiencial aplicada a grandes eventos
Fonoll i Branchadell, Joaquim
Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: DéjàVu : Plataforma gamificada per a l'obtenció de dades per a analítica en màrqueting experiencial aplicada a grans esdeveniments
Títol variant: DéjàVu : Gamified platform for data mining for analytics on experiential marketing applied on mass events
Data: 2016
Descripció: 52 pag.
Resum: A l'era de la postpublicitat, la postdemografia, dels postconsumidors i dels postmedia, en l'era del big data i l'analítica extrema que tot ho pot mesurar, el màrqueting experiencial no té una forma senzilla de ser mesurat i avaluat. Aquest treball és una proposta d'enfocament teòric i execucional per a la captació d'aquestes dades en el context d'un gran esdeveniment musical i de la proposta de valor gamificada per l'usuari. És a dir: com captar les dades, com interpretar-les i avaluar-les i quina podria ser la proposta de valor per l'usuari.
Resum: En la era de la postpublicidad, los postconsumidores y de los postmedia, en la era del big data y la analítica extrema que todo lo mide, el marketing experiencial no tiene dispone de un sistema de medición y evaluación sencillos. Este trabajo es una propuesta de enfoque teórico y ejecucional para la captación de estos datos en el contexto de un gran evento musical y de la propuesta de valor gamificada para el usuario. En otras palabras: cómo captar los datos; cómo interpretarlos y evaluarlos; y cuál podría ser la propuesta de valor para el usuario.
Resum: In the age of postadvertising, postconsumerism and postmedia, in the age of big data and when extreme analytics can metric everything, experience marketing doesn't have an effective tool for mesure nor evaluate its results. This work is a theoretical and executive approach to the data capture in the context of a big music festival and the gamified value proposal for the user. In other words: how to capture the data; how to interpret, analyze and evaluate that data; and what's our value proposal for the consumer to play with it.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Cibermetria ; Màrqueting ; Macrodades ; Publicitat



52 p, 2.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-20, darrera modificació el 2022-10-28



   Favorit i Compartir