Benchmark i Pla de Comunicació Estratègic d'un Nou Gestor d'Alimentació i Compra Digital
Olvera Villegas, Amanda
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Benchmark y Plan de Comunicación Estratégico de un Nuevo Gestor de Alimentación y Compra Digital
Títol variant: Benchmark and Strategic Communication Plan about a New Digital Meal Planner in Feeding and Purchaising
Data: 2016
Descripció: 83 pag.
Resum: El projecte Half Onion neix de la detecció de la necessitat d'estalviar temps i reduir l'estrès que provoca el procés de compra i organització d'àpats a les llars en una societat cada vegada més ocupada i amb un ritme més accelerat. Un sistema integrador de serveis que permet gestionar les tasques de la cuina en un sol clic, per a gaudir d'altres coses sense renunciar a una bona alimentació, completa i variada. Una StartUp la qual parteix la seva comunicació des de zero i vol ser implantada a Espanya.
Resum: El proyecto Half Onion nace de la detección de la necesidad de ahorrar tiempo y reducir el estrés que provoca el proceso de compra y organización de comidas en los hogares, en una sociedad cada vez más ocupada y con un ritmo más acelerado. Un sistema integrador de servicios que permite gestionar las tareas de la cocina en un solo clic, para disfrutar otras cosas sin renunciar a una buena alimentación, completa y variada. Una StartUp la cual parte su comunicación desde cero y quiere ser implantada en España.
Resum: Half Onion was born on the detection of an unfulfilled need in every household and with the aim of reducing the stress in the organisation of the meals (selecting of dishes, shopping, cooking…). Half Onion is a unique system that integrates the different services to simplify the tasks related to the organisation of the daily meals providing to the user some spare time to relax without compromising a healthy diet. It is a recently created start up launching in Spain.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Aliments ; Comerç electrònic ; Comunicació



83 p, 33.1 MB

3.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-26, darrera modificació el 2024-05-19



   Favorit i Compartir