Google Scholar: cites
Comunicación audiovisual corporativa. Como visualizar la identidad de las organizaciones. FERNANDO GALINDO RUBIO. Salamanca, Publicaciones de la Universidad Pontificia de Sala­manca, 2004. 253 páginas
Guarinos, Virginia (Universidad de Sevilla)

Data: 2005
Resum: Obra ressenyada: Fernando GALINDO RUBIO, Comunicación audiovisual corporativa. Salamanca: Publicaciones de la Universidad Pontificia de Sala­manca, 2004.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Comunicación ; Audiovisual ; Corporativa
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 10 (2005) , p. 224-226 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v10-guarinos
DOI: 10.5565/rev/qp.166


6 p, 410.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir