La comunicació a la didàctica de les ciències socials
Ramírez Romero, Isabel (CEIP Cesc Aldea (Terrassa))
Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
Data: |
2001 |
Resum: |
El bon o la bona comunicadora no ha de recórrer a complicades estratègies de motivació, perquè es fa escoltar, perquè sap quan ha de deixar parlar els nens i nenes. Perquè comprèn amb agilitat la manera d'aprendre que té cada alumne. L'entorn comunicatiu és especialment important a l'ensenyament de les ciències socials, ja que l'aula s'ha de convertir en un laboratori on s'han de reproduir les interaccions socials, la participació democràtica, i on s'han d'aprendre les habilitats comunicatives i el pensament crític, on s'ha de preparar per a la intervenció social. La comunicació que s'estableixi serà l'eix vertebrador per als aprenentatges socials. |
Drets: |
Tots els drets reservats. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Comunicació ;
Didàctica de les ciències socials |
Publicat a: |
Comunicació educativa, Núm. 14 (2001) , p. 15-19, ISSN 1575-9911 |
Adreça original: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/510
DOI: 10.17345/comeduc200115-19
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2018-11-14, darrera modificació el 2021-08-08