Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22440
La utilización de la historia de las ciencias en la enseñanza de la física y la química
Solbes, J.
Traver, M. J.

Data: 1996
Resum: Most recently we have assisted to a considerable increase of investigations on constructivistic approaches to Science teaching, but among all these works we rarely found detailed proposals for including the History and Philosophy of Science. In this paper we consider how to initiate this trend and which should be the aims in order to get a better Science teaching. We consider basically which the pupils' perceptions of Science in a High School level are in order to show how we can modify them by means of introducing the History of Science under a new perspective.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Educació científica ; Història de la ciència ; Empirisme ; Formalisme ; Cites textuals ; Aspectes històrics de la ciència als llibres de text ; Psicologia de l'aprenentatge ; Epistemologia de la ciència ; Sociologia de les ciències
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 14 n. 1 (1996) p. 103-112, ISSN 0212-4521



10 p, 549.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-21, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir