Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22628
Una aproximación empírica a través de las relaciones Ciencia-Tecnología-Sociedad (CTS) en estudiantes de secundaria y universitarios valencianos
Borreguero, P. (Universidad de Valencia. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación)
Rivas, F. (Universidad de Valencia. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación)

Data: 1995
Resum: The study reveals the Science-Technology-Society (STS) outlooks of high school students and university students. The VOSTS inventory (Aikenhead et al. , 1989) was used to reflect The STS beliefs, positions and literacy. The outcomes of the study point to the need of introducing new concepts and attitudes, emphasizing epistemology, information and cognition.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Psicologia de l'educació ; Alfabetització tecnològica i científica ; Inventari del VOSTS ; Estudiants de batxillerat ; Estudiants universitaris ; Comunitat Valenciana ; Epistemologia científica ; Ciència-tecnologia-societat
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 363-370, ISSN 0212-4521



8 p, 352.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-07, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir