Google Scholar: cites
Redes conceptuales : base teórica e implicaciones para el proceso de enseñanza-aprendizaje
Galagovsky, Lydia R. (Universidad de Buenos Aires. Centro de Formación e Investigación en Enseñanza de las Ciencias)

Data: 1993
Resum: A more precise set of recommendations concerning the known technique of constructing conceptual maps is presented. N. Chomsky's psycholinguistic theory brings the concept of nuclear sentence, which is the milestone for constructing -the now named- conceptual nets. Studies on neuropsychology and research done at different educational levels support the evolution of maps into nets, and explain their big help as an instrument for significant learning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Universitat de Buenos Aires ; Professors de Química, Física, Biologia, Geologia i Ciències de l'Atmosfera ; Mapes conceptuals ; Xarxes conceptuals ; Aprenentatge significatiu ; Aprenentatge conscient ; Capacitat del llenguatge ; Gramàtica universal ; Oració nuclear ; Constructivisme
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 3 (1993) p. 301-307, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21297
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n3-galagovsky
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4509


7 p, 339.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-23, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir