Modelos de eficacia publicitaria. La actitud hacia el anuncio y la actitud hacia la marca en el caso de estudio de Estrella Damm
Martinez Lobelle, Marlene Lara
Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Models d'eficàcia publicitària. L'actitud cap a l'anunci i l'actitud cap a la marca en el cas d'estudi d'Estrella Damm
Títol variant: Advertisement effectiveness models. Attitude towards the ad and attitude towards the brand in the case study of Estrella Damm
Data: 2020
Descripció: 51 pag.
Resum: Estudi de models d'eficàcia publicitària. En concret, anàlisi de la relació entre l'actitud cap a l'anunci i l'actitud cap a la marca en el cas de la campanya de "Mediterráneamente" d'Estrella Damm. La relació d'aquestes dues actituds s'estudia a través d'una comparació de l'actitud cap a l'anunci d'Estrella Damm amb altres marques no tan conegudes en consumidors joves de cervesa. L'objectiu és veure si l'anunci d'Estrella Damm és eficaç i si aquesta eficàcia de l'anunci es trasllada a l'actitud cap a la marca que té el consumidor.
Resum: Estudio de modelos de eficacia publicitaria. En concreto, análisis de la relación entre la actitud hacia el anuncio y la actitud hacia la marca en el caso de la campaña de "Mediterráneamente" de Estrella Damm. La relación de estas dos actitudes se hace a través de una comparación de la actitud hacia el anuncio de Estrella Damm con otras marcas no tan conocidas en consumidores jóvenes de cerveza. El objetivo es ver si el anuncio de Estrella Damm es eficaz y si esta eficacia del anuncio se traslada a la actitud hacia la marca que tiene el consumidor.
Resum: Study of advertising effectiveness models. Specifically, analysis of the relationship between the attitude towards the advertisement and the attitude towards the brand in the case of Estrella Damm's "Mediterráneamente" campaign. The relationship between these two attitudes is studied through a comparison of the attitude towards the Estrella Damm ad with other brands not so well known in young beer consumers. The objective is to see if the Estrella Damm ad is effective and if this effectiveness of the ad translates into the consumer's attitude towards the brand.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Publicitat ; Noms comercials ; Marques comercials ; Publicitat en els mitjans de comunicació de massa ; Estrella Damm



51 p, 736.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2020-12-04, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir