Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/2513
L'insegnamento dell'italiano fra diacronia e sincronia : analisi di alcune strutture sintattiche tra lingua arcaica e parlato contemporaneo
Buono, Benedict

Data: 1998
Resum: How to use the history of language when teaching Italian. This paper deals with the possibility of studying some constructions in old Italian, trying to identify them in modern spoken Italian. I try to discover if it would be possible to establish a real contact between diachronic studies and the synchronic analysis of syntax, trying to make the teaching of the history of language useful and effective.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Italià.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Publicat a: Quaderns d'Italia, N. 3 (1998) , p. 73-81, ISSN 1135-9730



9 p, 38.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Quaderns d'italià
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir