Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion
Ion, Georgeta, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona)
López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona)
Brown, Chris (Durham University)
Flood, Jane (Durham University)
Trzeciak, Asia (Amsterdam University of Applied Sciences)
Gaber, Slavko (Univerza V Ljubljani)
Tasner, Veronika (Univerza V Ljubljani)
Kos, Ziva (Univerza V Ljubljani)
Šušterič, Nika (Univerza V Ljubljani)
Stingu, Mihaela (University of Bucharest)
Marin, Elena (University of Bucharest)
Iftimescu, Simona (University of Bucharest)
Lorenzo Galés, Maria Nieves (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
Burriel Manzanares, Francesca
Călinec, Marcela Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)
Oancea, Ana Maria (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)
Jarnea, Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)
Ion, Camelia Elena (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)

Imprint: Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2022
Abstract: The purpose of the Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion is to familiarize teachers and other educational stakeholders with the evidence-informed practice approach and to support them to develop the necessary skills and knowledge to facilitate them work in diverse schools' settings.
Note: Altres ajuts: This document was written under the framework of the Project 'Evidence-Informed Practice for School Inclusion [EIPSI] (2020-1-ES01-KA201-082328)'. Project funded under the Erasmus+ Strategic Partnership Program
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Anglès, Castellà, Català, Eslovè i Romanès
Document: Informe ; recerca ; Versió publicada
Subject: Evidence-Informed Practice ; School ; Inclusion ; Teachers ; Primary schools ; Secondary Schools



English
104 p, 2.3 MB

Català
107 p, 2.6 MB

Español
110 p, 2.1 MB

Slovenščina
102 p, 3.1 MB

Română
113 p, 2.6 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > CRiEDO (Center for Research and Studies for Organizational Development)
Research literature > Projects reports

 Record created 2023-05-30, last modified 2024-04-05



   Favorit i Compartir