Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/65644
Hipertext de Psicologia i comunicació publicitària en clau ECTS
Estaún i Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Data: 2006
Resum: El treball, de caire interdepartamental, s’emmarca en la docència de les matèries de Psicologia en els estudis de Publicitat i Relacions Públiques, i en la docència de les matèries de Publicitat en les estudis de Psicologia.
Resum: L’adaptació de la titulació de Publicitat i Relacions Públiques als ECTS ens serveix de punt de partida per a la creació d’un hipertex. L’estructura de l’hipertext especifica els coneixements que l’estudiant ha d’aprendre i les competències que desenvoluparà. L’apartat de pràctiques permet als estudiants familiaritzar-se i aplicar els continguts apresos a la pràctica professional. Els diferents exercicis d’avaluació proposats i el contingut desenvolupat ajuden a l’estudiant a realitzar un treball d’anàlisi i síntesi de la informació.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Matèria: Docència ; Hipertext ; Publicitat
Publicat a: Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006



6 p, 48.3 KB

Póster
1 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2011-01-27, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir