Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/70630
Cómo y de qué hablamos los docentes cuando diseñamos unidades didácticas cooperativamente : estudio etnográfico del trabajo en grupo de profesores de Ciencias de secundaria mediante análisis discursivo
Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)

Data: 2005
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Desarrollo profesional del profesor ; Trabajo cooperativo ; Análisis del discurso
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-7, ISSN 0212-4521



7 p, 391.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-05-16, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir