Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/71503
Utilizar los resultados de investigación en el diseño de secuencias didàcticas : el proyecto EPSE (evidence-informed practice in science education)
Ametller, Jaume (The University of Leeds)
Leach, John (The University of Leeds)
Scott, Phil (The University of Leeds)
Lewis, Jenny (The University of Leeds)
Hind, Andy (The University of Leeds)

Data: 2005
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Innovación curricular ; Lenguaje ; CPD
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-4, ISSN 0212-4521



4 p, 259.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-06-16, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir