Resultats globals: 12 registres trobats en 0.02 segons.
Materials didàctics, 12 registres trobats
Materials didàctics 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
1 p, 79.8 KB Recurs per a la regulació de l'aprenentatge dins l'aula invertida : Estructura del sistema de comunicació. Grau de Comunicació Interactiva / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona)
2023 (Re-Flip)  
2.
5 p, 329.5 KB Regulació de l'aprenentatge en l'aula invertida en l'assignatura 'Psicopedagogia de les organitzacions' / Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Re-flip defineix estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinar de 14 professores i professors, s'ha generat aquest recurs on es presenta un exemple d'estratègies per a la regulació de l'aprenentatge en el context de l'aula invertida. [...]
2023 (Re-Flip)
2 documents
3.
3 p, 180.5 KB Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 8. Activitat d'Avaluació / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Activitat d'avaluació que té per objectiu: (i) identificar els diferents models de negoci digital, (ii) aplicar els conceptes sobre models de negoci i tipologia dʻempreses digital a exemples reals, (iii) identificar els diferents segments dels usuaris digitals.
2023 (Re-Flip)  
4.
2 p, 171.5 KB Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 4. Activitats d'Avaluació / Sepúlveda-Parrini, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona)
2023 (Re-Flip)  
5.
2 p, 166.1 KB Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 3. Activitat d'Avaluació / Sepúlveda-Parrini, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona)
2023 (Re-Flip)  
6.
2 p, 225.9 KB Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 7: Debatre un tema a classe / Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida.
2023 (Re-Flip)  
7.
2 p, 240.8 KB Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 6: Usos temps de dedicació / Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida.
2023 (Re-Flip)  
8.
2 p, 226.3 KB Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 5: Comprovació de coneixements previs / Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida.
2023 (Re-Flip)  
9.
2 p, 240.0 KB Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 2 Recull de dubtes / Mora Malo, Enrico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida.
2023 (Re-Flip)  
10.
3 p, 263.4 KB Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 1: Consulta de materials / Mora Malo, Enrico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida.
2023 (Re-Flip)  

Materials didàctics : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.