oct. 26 2010
IBB : Jornada de Portes Obertes
Demà dia 27 i dijous 28 l’Institut de Biotecnologia i Biomedicina (IBB) celebra les seves Jornades de Portes Obertes. Esteu convidats a conèixer les seves noves instal·lacions, recentment remodelades.
L’Institut de Biotecnologia i Biomedicina Vicent Villar Palasí, fou inaugurat el 1970 amb el nom d’Institut de Biologia Fonamental, amb l’objectiu de promoure la investigació bilògica de caracter fonamental. Actualment, amb 160 investigadors adscrits forma part del Parc de Recerca de la UAB. El seu director actual és Isidre Gibert.
Actualment l’IBB té 18 grups de recerca agrupats en 7 línies bàsiques d’investigació:
- Bioinformàtica
- Biologia cel·lular
- Biologia estructural
- Genòmica
- Immunologia
- Microbiologia
- Proteòmica
Podeu, també, consultar els documents de l’IBB accessibles al Dipòsit Digital de Documents de la UAB o veure les referències de l’Institut a la base de dades de PUBMED
This entry was posted on Dimarts, 26 octubre, 2010 at 9:55 and is filed under Biologia Cel·lular, Fisiologia, Immunologia, Bioquimica i Biologia Molecular. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.


