Innovació a l'ensenyament de la Geografia
Zenobi, Viviana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Títol variant: Innovación en la enseñanza de la Geografía
Títol variant: Innovation in Geography teaching
Data: 2012
Resum: "Los profesores de Geografía, la innovación de la enseñanza y su profesionalización: el lugar de los materiales curriculares", la tesi doctoral de Viviana Zenobi, llegida al Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials de la UAB, pretén conèixer quin és el paper de determinats materials que s'utilitzen en l'ensenyament de la Geografia en l'elaboració de propostes innovadores dins dels currículums d'aquesta matèria. A més, també vol ajudar als organismes de gestió en la presa de decisions sobre la producció d'aquests materials millorant així la formació dels professors i incentivant aquesta innovació.
Resum: "Los profesores de Geografía, la innovación de la Enseñanza y su profesionalización: El lugar de los materiales curriculares", la tesis doctoral de Viviana Zenobi, leída en el Departamento de Didáctica de la Lengua y la Literatura, y de las Ciencias Sociales de la UAB, pretende conocer cuál es el papel de determinados materiales que se utilizan en la enseñanza de la Geografía en la elaboración de propuestas innovadoras dentro de los currículos de esta materia. Además, también quiere ayudar a los organismos de gestión en la toma de decisiones sobre la producción de estos materiales mejorando así la formación de los profesores e incentivando esta innovación.
Resum: "Los profesores de Geografía, la innovación de la Enseñanza y su profesionalización: El lugar de los materiales curriculares", Viviana Zenobi's thesis, read at the Department of Language and Literature education, and Social Sciences education at the UAB, pretends a better understanding of the role of certain teaching materials used in geography in the development of innovative curricula in this area. In addition, this thesis also attempts to help management agencies in the decision making on the production of these materials, improving teacher's training and encouraging this innovation.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, Castellà i Anglès
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicat a: UAB divulga, novembre 2012, p. 1-2, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 166.2 KB

Español
3 p, 231.1 KB

English
3 p, 229.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2012-12-03, darrera modificació el 2021-08-22



   Favorit i Compartir