Google Scholar: cites
Les MysteryBoxes : una activitat senzilla d'indagació a l'aula com a metàfora de la ciència
Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2013
Resum: L'alumnat sovint té una visió distorsionada de la ciència que n'exclou el seu caràcter cons-truccionista i creatiu en pro d'una visió mecanicista i cartesiana. Es presenta una activitat pràctica d'organització senzilla que permet situar l'alumnat en contexts i situacions que emulen la recerca científica real. S'analitzen les situacions que es produeixen a l'aula en aplicar l'activitat, juntament amb orientacions per aplicar metodologies semblants.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Indagació ; Treballs pràctics ; Mètode científic ; Serendípia
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 24 (Març 2013) , p. 20-25, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n24-domenech
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/263949
DOI: 10.5565/rev/ciencies.99


6 p, 317.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2013-04-19, darrera modificació el 2022-09-04



   Favorit i Compartir