La música i l'alumnat amb TEA : intervenció en dos casos en un centre educatiu ordinari
Moya Cerón, Ana
Vilar, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2013
Description: 50 pag.
Abstract: En aquest treball s'exposa una seqüència de 4 sessions d'activitats musicals realitzades amb dos infants amb Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) amb l'objectiu de verificar si la mediació d'un instrument musical pot incidir en facilitar la comunicació entre els participants així com afavorir certes habilitats socials. La intervenció ha consistit en diferents activitats d'experimentació i interacció amb instruments de percussió i, tal com indicava la bibliografia especialitzada consultada, malgrat la brevetat de la intervenció s'ha pogut verificar el supòsit inicial en relació al desenvolupament de la comunicació i el “saber esperar” i “actuar quan toca”.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Educació primària [2500798]
Study plan: Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Document: bachelorThesis ; Text
Subject: Música ; Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) ; Interpretació instrumental



50 p, 1.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Education Sciences. Bachelor's degree final project

 Record created 2013-09-30, last modified 2018-11-17



   Favorit i Compartir