Rock urbano, comunicación y autenticidad en el entorno digital actual
Guillo Velasco, Igor
Lacalle Zalduendo, María Rosario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2013
Description: 145 p.
Abstract: En este proyecto se pretende realizar un estudio sobre la transmisión del concepto de autenticidad de la música rock a través de Internet, focalizándolo en el llamado rock urbano español en la actualidad. Para ello se estudiará la bibliografía existente sobre el concepto de autenticidad en la música popular, con el fin de determinar unas categorías generales, que posteriormente nos servirán para analizar la red y obtener correlaciones.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Series: Facultat de Ciències de la Comunicació. Treballs de màster i postgrau. Màster Oficial de Recerca en Comunicació i Periodisme
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Música rock - Espanya ; Música rock - Aspectes socials ; Xarxes socials en línia - Màrqueting



145 p, 1.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Communication Studies. MT

 Record created 2014-01-24, last modified 2024-05-25



   Favorit i Compartir