Data: |
2012 |
Descripció: |
81 p. |
Resum: |
El proyecto consiste en la creación de un CRM de contact center con canal de telefonía y correo electrónico. Se ha llevado a cabo utilizando software libre. Se integra con centralita telefónica para permitir la realización de llamadas por Voip. |
Resum: |
El projecte consisteix en la creació d'un CRM de contact center amb canals de telefonia i correu electrònic. S'ha portat a terme utilitzant sofware lliure. S'integra amb centraleta telefònica per tal de permetre la realització de trucades per Voip. |
Resum: |
The project implements a CRM contact center using telephony and email channels. Has been developed using free software. Integrates the CRM with a telephony exchange in order to allow Voip calls. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Enginyeria Informàtica / Computer Engineering [4314660] |
Col·lecció: |
Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Informàtica |
Document: |
Treball final de grau |
Matèria: |
Empreses petites i mitjanes ;
Direcció i administració ;
Processament de dades ;
Recursos informatius ;
Vendes per telèfon |