Implementació d'un contact center per empreses basat en software lliure
Navarro Jurado, Santiago
Mostaccio, Diego Javier, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Fecha: 2012
Descripción: 81 p.
Resumen: El proyecto consiste en la creación de un CRM de contact center con canal de telefonía y correo electrónico. Se ha llevado a cabo utilizando software libre. Se integra con centralita telefónica para permitir la realización de llamadas por Voip.
Resumen: El projecte consisteix en la creació d'un CRM de contact center amb canals de telefonia i correu electrònic. S'ha portat a terme utilitzant sofware lliure. S'integra amb centraleta telefònica per tal de permetre la realització de trucades per Voip.
Resumen: The project implements a CRM contact center using telephony and email channels. Has been developed using free software. Integrates the CRM with a telephony exchange in order to allow Voip calls.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Enginyeria Informàtica / Computer Engineering [4314660]
Colección: Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Informàtica
Documento: Treball final de grau
Materia: Empreses petites i mitjanes ; Direcció i administració ; Processament de dades ; Recursos informatius ; Vendes per telèfon



Projecte
81 p, 4.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ingeniería. TFM

 Registro creado el 2014-01-24, última modificación el 2025-10-15



   Favorit i Compartir