Implementació d'un contact center per empreses basat en software lliure
Navarro Jurado, Santiago
Mostaccio, Diego Javier
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Date: 2012
Description: 81 p.
Abstract: El proyecto consiste en la creación de un CRM de contact center con canal de telefonía y correo electrónico. Se ha llevado a cabo utilizando software libre. Se integra con centralita telefónica para permitir la realización de llamadas por Voip.
Abstract: El projecte consisteix en la creació d'un CRM de contact center amb canals de telefonia i correu electrònic. S'ha portat a terme utilitzant sofware lliure. S'integra amb centraleta telefònica per tal de permetre la realització de trucades per Voip.
Abstract: The project implements a CRM contact center using telephony and email channels. Has been developed using free software. Integrates the CRM with a telephony exchange in order to allow Voip calls.
Rights: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Language: Castellà.
Series: Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Informàtica
Document: bachelorThesis
Subject: Empreses petites i mitjanes ; Direcció i administració ; Processament de dades ; Recursos informatius ; Vendes per telèfon

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/212653


Projecte
81 p, 4.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations

 Record created 2014-01-24, last modified 2019-02-02



   Favorit i Compartir