Implementació d'un contact center per empreses basat en software lliure
Navarro Jurado, Santiago
Mostaccio, Diego Javier, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Date: 2012
Description: 81 p.
Abstract: El proyecto consiste en la creación de un CRM de contact center con canal de telefonía y correo electrónico. Se ha llevado a cabo utilizando software libre. Se integra con centralita telefónica para permitir la realización de llamadas por Voip.
Abstract: El projecte consisteix en la creació d'un CRM de contact center amb canals de telefonia i correu electrònic. S'ha portat a terme utilitzant sofware lliure. S'integra amb centraleta telefònica per tal de permetre la realització de trucades per Voip.
Abstract: The project implements a CRM contact center using telephony and email channels. Has been developed using free software. Integrates the CRM with a telephony exchange in order to allow Voip calls.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Enginyeria Informàtica / Computer Engineering [4314660]
Series: Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Informàtica
Document: Treball final de grau
Subject: Empreses petites i mitjanes ; Direcció i administració ; Processament de dades ; Recursos informatius ; Vendes per telèfon



Projecte
81 p, 4.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Engineering. MT

 Record created 2014-01-24, last modified 2025-10-15



   Favorit i Compartir