Interfaz Siebel - Intranet
Pérez Ruiz, David
Cubillo Alonso, Òscar
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Date: 2013
Description: 76 p.
Abstract: Una empresa que da servicios de asistencia a usuarios para una entidad bancaria gestiona y.
Abstract: Una empresa que presta servei d'assistència als usuaris d'una entitat bancària gestiona i enregistra les incidèncias que els empleats i les oficines poden tenir mitjançant un software CRM. Els empleats del banc no tenen accés a aquest software, llavors requereixen algún mètode per tal d'accedir a part de la informació. Aquest projecte omple aquest buit, mitjançant la connexió extrem a extrem de forma segura i eficaç. Mitjançant fitxers XML s'envien sol·licituds i respostes des de la Intranet del banc (mitjançant un formulari de registre de incidències) fins al sistema CRM.
Abstract: An enterprise that provides user assistance support for a bank offices manages and record issues that employees or offices can suffer by using CRM software. Those employees don't have access to that CRM software, so they may need some way to reach the information that the CRM stores. This project fills that hole by establishing a connection peer to peer securely and efficiently. Requests and responses are sent through XML files from the bank's intranet.
Rights: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Language: Castellà
Series: Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió
Study plan: Diplomat en Informàtica, especialista de Gestió [32]
Document: Treball final de grau
Subject: Bancs ; Automatització ; Direcció i administració ; Pàgines web ; Desenvolupament



76 p, 735.3 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Engineering. MT

 Record created 2014-01-24, last modified 2022-07-09



   Favorit i Compartir