España : programación radial para todo público
Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Data: 2004
Resum: En España las emisoras de contenido variado y destinadas a todos los públicos, llamadas "generalistas" continúan siendo las que atraen al mayor número de oyentes. La información y el entretenimiento son dos géneros distintos que ahora se los ha integrado a los "magazines" con resultados altamente competitivos. La tendencia mediática dominante es la búsqueda de segmentos de población homogéneos. El género de la política también es de gran importancia por el prestigio que impregna la parrilla dado su valor social.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Programación radial ; Entretenimiento ; España
Publicat a: Chasqui, Vol. 86 (Junio 2004) , p. 52-57, ISSN 1390-1079

Adreça alternativa: https://revistachasqui.org/index.php/chasqui/article/view/1519


8 p, 1.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2014-03-27, darrera modificació el 2023-03-23



   Favorit i Compartir