Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/118277
El crowdfunding : Claves para la financiación colectiva de un álbum musical en la plataforma de internet ‘Verkami'
Morales Pérez, Pablo
Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 20 p.
Resum: El estudio tiene por objeto, la comprensión de la forma en que los artistas llevan a cabo sus proyectos, el conocimiento de las razones del uso del crowdfunding y la importancia de dicha práctica en la viabilidad del proyecto. La obtención de una visión amplia del desarrollo del fenómeno en el ámbito musical de España, atendiendo a las tendencias existentes y a qué tipo de artistas recurren a dicha práctica y el entendimiento del modelo de funcionamiento de ‘Verkami': sus características, requisitos y los motivos de su elección frente a otras plataformas.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Castellà.
Col·lecció: Treballs de màster i postgrau. Màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Document: masterThesis
Matèria: Música ; Finançament ; Indústria i comerç ; Empreses ; Creació ; Finances

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/228876


20 p, 537.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2014-05-18, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir