Microeconomia [102119]
Ballester Oyarzun, Miguel Angel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2014-15
Resum: L'objectiu de l'assignatura es conèixer les eines bàsiques de l'anàlisi microeconòmica i obtenir la capacitat per a aplicar-les. Dins dels temes que es tracten, hi sòn: Teoria del Consumidor, Preferències i Utilitat, Consum i Demanda, Teoria de la Producció Mercats (competitius i monopolistics), equilibri, anàlisi del benestar.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Comptabilitat i Finances [2501231] ; Grau en Empresa i Tecnologia [2501232]
Pla d'estudis: Pla d' Estudis de Comptabilitat i Finances [947]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 99.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2014-09-10, darrera modificació el 2023-10-07



   Favorit i Compartir