Data: |
2014-15 |
Resum: |
El consum és una pràctica social, cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre el consum com el resultat d'eleccions i necessitats individuals. Ni únicament com la conseqüència d'una manipulació de les poderoses instàncies de la intervenció de la demanda. En aquest mòdul proposem estudiar-lo en la interacció social i com un aspecte de l'estructura social. L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir els estudiants en tota una sèrie de conceptes i teories per tal de facilitar una aproximació a la dimensió social del consum. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |