Comunicació Comercial [42225]
Castellblanque, Mariano
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Comunicación Comercial
Títol variant: Commercial Communication
Data: 2014-15
Resum: - Planificar i desenvolupar campanyes de comunicació comercial, amb especial èmfasi en el desenvolupament d'una estratègia de marca o un pla de comunicació d'una empresa o un producte o servei. - Tenir una actitud creativa i innovadora, i desenvolupar habilitats directives i de comunicació oral i escrita. - Dissenyar estratègies per fer comunicació persuasiva en un entorn multidisciplinari. - Veure, analitzar, entendre aquest entorn canviant de mitjans cada vegada més interrelacionats. - Saber treballar en equip, saber ser flexible i canviar de rol (anunciant-agència).
Resum: - Planning and developing marketing communication campaigns, with special emphasis on the development of a brand strategy and communication plan of a company or a product or service. - Developing a creative and innovative attitude, management skills and oral and written communication skills. - Developing strategies for persuasive communication in a multidisciplinary environment. - Analyze and understand nowadays environment with interconnected medias. - Ability to work in teams, learn to be flexible and change roles (advertiser-agency).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Document: Objecte d'aprenentatge



Anglès
8 p, 117.7 KB

Català
9 p, 120.9 KB

Castellà
9 p, 116.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2014-09-17, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir