Comunicación, identidad y fútbol : la relación entre el Barça y la sociedad barcelonesa
Wu, Xiaoliang
Perceval, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2014
Description: 86 p.
Abstract: Análisis de la importancia del Barça como una institución nacionalista. Por su identidad especial que lo ha convertido en un símbolo importante dentro de Cataluña, como un puente entre deporte y sociedad, deporte y política.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Series: Facultat de Ciències de la Comunicació. Treballs de màster i postgrau. Màster Oficial de Recerca en Comunicació i Periodisme
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Futbol Club Barcelona ; Història ; Futbol ; Aspectes socials ; Catalunya



86 p, 894.4 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Communication Studies. MT

 Record created 2014-10-06, last modified 2024-05-25



   Favorit i Compartir